S tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi je blagovna znamka mömax digitalizirala svoj decembrski prodajni katalog in ga uporabila v digitalni oglaševalski akciji. Z njo je dosegla dvakrat boljšo prodajo kot v enakem oglaševalskem obdobju predlani, ko je prodajo pospeševala izključno s tiskanim katalogom.
Konec minulega leta je želel mömax promovirati svojo prodajno ponudbo in pospeševati prodajo tako na spletu kot v fizičnih trgovinah. Da bi izkoristili povečano uporabo in doseg digitalnih medijev pri potrošnikih, so z napredno tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi digitalizirali mömaxov prodajni katalog in ga integrirali v posebej za ta namen razvite digitalne oglasne kreative, s katerimi so razširili distribucijo kataloga do ciljnih javnosti z uporabo digitalnih medijev.
Trgovec je želel z digitalnim katalogom doseči enake prodajne rezultate kot z uporabo tiskanega kataloga. V sklopu oglaševalske akcije so katalog digitalizirali v obliki naprednih oglasnih formatov in potencialne kupce nagovorili izključno v digitalnih medijih prek iPROMove programatične platforme.
Zbrane podatke o uporabnikih, ki so se odzvali na pretekle oglaševalske akcije, ki jih je za omenjenega naročnika izvedel iPROM, so s strojnim učenjem razširili z vzorcem uporabnikov, ki so imeli podobne digitalne medijske navade kot obstoječi uporabniki.
Mömaxov digitalni katalog, integriran v iPROMov napredni oglasni format, je v enem tednu oglaševanja dosegel 1,17 milijona uporabnikov s povprečno frekvenco 8,82 prikaza na posameznega uporabnika. Med oglaševalsko akcijo je interakcijo z digitalnim katalogom vzpostavilo 627.800 uporabnikov digitalnih medijev, ki so ga prelistali v povprečju 1,83-krat.
"Oglaševalska akcija za mömaxov decembrski katalog je presegla vsa naša pričakovanja. Z iPROMovo tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi smo enostavno in učinkovito digitalizirali svoj tiskani katalog ter dobili popoln pregled nad analitiko zanimanj svojih kupcev. S to oglaševalsko akcijo se nam je naložba v oglaševanje povrnila kar 10-kratno (ROAS je bil 10), kar je za 2-krat bolje kot v enakem obdobju predlani, ko smo uporabili le tiskan katalog," je pojasnil Gregor Habjanič, vodja marketinga v mömaxu.
| Cilji akcije iPROM-a •Promocija mömaxove decembrske prodajne ponudbe. •Pospeševanje prodaje na spletu in v fizičnih trgovinah mömaxa. •Zagotovitev enake donosnosti naložb v oglaševanje v času prednovoletnih praznikov kot leta 2020 z uporabo tiskanega kataloga. Rezultati •Interakcijo s spletnim katalogom je z uporabo rešitve iPROM Katalogi vzpostavilo 627.800 uporabnikov, ki so digitalni katalog prelistali v povprečju 1,83-krat. •mömax je z oglasi, v katerih je bil integriran digitalni katalog, dosegel 1,17 milijona uporabnikov digitalnih medijev s povprečno frekvenco 8,82 prikaza na posameznega uporabnika. •Dosežen ROAS oglaševalske akcije je bil 10, pričakovani prodajni rezultati pa so bili preseženi za 2-kratnik v primerjavi z oglaševanjem praznične ponudbe leta 2020, ko je mömax prodajo pospeševal le prek tiskanega kataloga. Zadnje študije primerov •mömax z iPROM Katalogi dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi •iPROM na konferenco Spirit Invest Slovenia privabil več kot 250 udeležencev •Turkish Airlines v partnerstvu z družbo iPROM do izjemne prodaje letalskih vozovnic |