SLO bocni levo
SLO bocni desno

Z iPROM Katalogi mömax dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi

Slovenija

10.03.2022


mömax z iPROM Katalogi dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi - iPROM
S tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi je blagovna znamka mömax digitalizirala svoj decembrski prodajni katalog in ga uporabila v digitalni oglaševalski akciji. Z njo je dosegla dvakrat boljšo prodajo kot v enakem oglaševalskem obdobju predlani, ko je prodajo pospeševala izključno s tiskanim katalogom.

Konec minulega leta je želel mömax promovirati svojo prodajno ponudbo in pospeševati prodajo tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.  Da bi izkoristili povečano uporabo in doseg digitalnih medijev pri potrošnikih, so z napredno tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi digitalizirali mömaxov prodajni katalog in ga integrirali v posebej za ta namen razvite digitalne oglasne kreative, s katerimi so razširili distribucijo kataloga do ciljnih javnosti z uporabo digitalnih medijev.

Trgovec je želel z digitalnim katalogom doseči enake prodajne rezultate kot z uporabo tiskanega kataloga. V sklopu oglaševalske akcije so katalog digitalizirali v obliki naprednih oglasnih formatov in potencialne kupce nagovorili izključno v digitalnih medijih prek iPROMove programatične platforme. 

Zbrane podatke o uporabnikih, ki so se odzvali na pretekle oglaševalske akcije, ki jih je za omenjenega naročnika izvedel iPROM, so s strojnim učenjem razširili z vzorcem uporabnikov, ki so imeli podobne digitalne medijske navade kot obstoječi uporabniki.

Mömaxov digitalni katalog, integriran v iPROMov napredni oglasni format, je v enem tednu oglaševanja dosegel 1,17 milijona uporabnikov s povprečno frekvenco 8,82 prikaza na posameznega uporabnika. Med oglaševalsko akcijo je interakcijo z digitalnim katalogom vzpostavilo 627.800 uporabnikov digitalnih medijev, ki so ga prelistali v povprečju 1,83-krat.

"Oglaševalska akcija za mömaxov decembrski katalog je presegla vsa naša pričakovanja. Z iPROMovo tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi smo enostavno in učinkovito digitalizirali svoj tiskani katalog ter dobili popoln pregled nad analitiko zanimanj svojih kupcev. S to oglaševalsko akcijo se nam je naložba v oglaševanje povrnila kar 10-kratno (ROAS je bil 10), kar je za 2-krat bolje kot v enakem obdobju predlani, ko smo uporabili le tiskan katalog," je pojasnil Gregor Habjanič, vodja marketinga v mömaxu.
 
Cilji akcije iPROM-a

Promocija mömaxove decembrske prodajne ponudbe.
Pospeševanje prodaje na spletu in v fizičnih trgovinah mömaxa.
Zagotovitev enake donosnosti naložb v oglaševanje v času prednovoletnih praznikov kot leta 2020 z uporabo tiskanega kataloga.
Rezultati
Interakcijo s spletnim katalogom je z uporabo rešitve iPROM Katalogi vzpostavilo 627.800 uporabnikov, ki so digitalni katalog prelistali v povprečju 1,83-krat.
mömax je z oglasi, v katerih je bil integriran digitalni katalog, dosegel 1,17 milijona uporabnikov digitalnih medijev s povprečno frekvenco 8,82 prikaza na posameznega uporabnika.
Dosežen ROAS oglaševalske akcije je bil 10, pričakovani prodajni rezultati pa so bili preseženi za 2-kratnik v primerjavi z oglaševanjem praznične ponudbe leta 2020, ko je mömax prodajo pospeševal le prek tiskanega kataloga.
Zadnje študije primerov
mömax z iPROM Katalogi dosegel dvakrat boljšo prodajo kot s tiskanimi
iPROM na konferenco Spirit Invest Slovenia privabil več kot 250 udeležencev
Turkish Airlines v partnerstvu z družbo iPROM do izjemne prodaje letalskih vozovnic