SLO bocni levo
SLO bocni desno

Mercator z novimi junaki (Lumpiji) in projektom Bela embalaža spodbuja najstnike

Slovenija

05.05.2022

Nova generacija Lumpijev je rezultat edinstvenega domišljijskega natečaja, v katerem so otroke, stare od 4 do 10 let povabili, da stvari vzamejo v svoje roke. In so jih! 

Več kot 1000 nadebudnežev se je zapodilo med barvice, voščenke, tempere in plastelin. Nekateri so ustvarili risbice, nekateri kolaže, spet tretji prave pravcate skulpture.

Izmed vseh prispelih del malih umetnikov je strokovna komisija izbrala idejne rešitve za 5 novih Lumpijev, ki zdaj postajajo obraz blagovne znamke Lumpi in Klub Lumpi. Izbrane avtorje so seveda nagradili; vsak pa je dobil predvsem nepozabno ustvarjalno izkušnjo, ki bo odslej razveseljevala še mnoge generacije otrok.

Eko-ustvarjalni izziv: bele embalaže!

Novi Lumpiji so rezultat otroške domišljije, zato ni naključje, da še naprej poganjajo otroško ustvarjalnost. Kdo bolje razume najmlajše od njih samih!

Zato jih te dni že lahko poiščete na belih embalažah v izbranih trgovinah Mercator in ustvarjate skupaj z njimi: lepite, sestavljajte, režite, gradite ... in spreminjajte nepotiskane škatlice v zabavne kreacije.

Lumpiji namreč dobro vedo, kako zabavno je lahko recikliranje in kako sijajna igrača je lahko navadna škatla – ta je včasih celo boljša od igrače, ki se skriva v njej.

Kaj bo iz belih embalaž nastalo, je (spet) povsem prepuščeno domišljiji najmlajših. Bo iz njih skočil robot, se bo iz njih izstrelila raketa, poletelo letalo ali zrasla hiška?