Stekla je nova kampanja za promocijo lokalnega sadjarstva

Slovenija

15.09.2022

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je danes zagnalo kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja v letih 2021 do 2023. 

Prvi val kampanje, namenjene promociji sadja ter proizvodom iz sadja označenega z znakom Izbrana kakovost - Slovenija, bo trajal do 30. oktobra.

V okviru kampanje bo ministrstvo v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja 21. oktobra organiziralo dogodek, na katerem bodo na šestih lokacijah po Sloveniji obiskovalcem stojnic delili jabolka z znakom Izbrana kakovost - Slovenija. Promocijske aktivnosti bo spremljal slogan Najboljša ne padejo daleč od drevesa, s čimer bodo poudarjali pomen izbire jabolk ter ostalega sadja iz naše bližine.

Nacionalno promocijsko kampanjo sektorja sadja izvajajo v okviru obstoječega nacionalnega projekta Naša super hrana, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane, so pojasnili na ministrstvu. Poleg sektorja sadja so v shemo izbrana kakovost doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka.