Žito pristopilo k skupnemu ozaveščanju o pomenu polnozrnatih izdelkov

Slovenija

24.08.2022

Žito je z današnjim podpisom memoranduma pristopilo k sodelovanju na področju polnozrnatih izdelkov. 

V okviru letošnjega jubilejnega 60. mednarodnega kmetijsko-živilskega sejma AGRA so k podpisu memoranduma, poleg Žita, pristopila tudi druga večja pekarska podjetja in ustanove, kot so Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Biotehniška fakulteta UL, Nacionalni inštitut za javno zdravje, Inštitut za nutricionistiko in druge. 

"V Žitu si prizadevamo ozaveščati potrošnike o pomenu uživanja polnozrnatih izdelkov, zato smo ponosni podpisniki dokumenta in verjamemo, da lahko s tovrstnim skupnim sodelovanjem doprinesemo k pozitivnim spremembam prehranjevalnih navad potrošnikov in izboljšani ponudbi polnozrnatih izdelkov. Kot razvojno usmerjeno pekarsko podjetje podpiramo inovacije na področju prehrambnih izdelkov in stremimo k temu, da svojim kupcem ponujamo okusne, kakovostne in prehransko uravnotežene pekovske izdelke. Pomen ozaveščanja potrošnikov o pomembnosti polnozrnatih izdelkov, ki so del mozaika uravnotežene prehrane, je tudi del naše razvojne zgodbe, zato verjamemo, da z našim pristopom na tej poti delamo še korak dlje," je ob podpisu memoranduma povedala dr. Mateja Modic (na fotografiji), direktorica razvoja v Žitu. 

Pobudnica podpisa memoranduma je Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij, ki deluje pod okriljem GZS. Partnerstvo je ključen mejnik evropskega projekta WholEUGrain, ki je bil lansiran v sodelovanju s projektnimi partnerji iz štirih držav – Danska, Romunija, Bosna in Hercegovina in Slovenija. 

Namen projekta, ki ga sofinancira Evropska unija v okviru 3. Zdravstvenega programa, je uresničevanje skupnega interesa za zagotovitev dostopne in široke ponudbe polnozrnatih izdelkov na slovenskem trgu, promocije polnozrnatih izdelkov in nenazadnje tudi informiranja in ozaveščanja potrošnikov o koristnih učinkih uživanja tovrstnih izdelkov. 

Znotraj partnerstva za polnozrnate izdelke si bodo podpisniki prizadevali slediti hitro spreminjajočim se trendom povpraševanja po tovrstni hrani in v ta namen izvajali številne aktivnosti na področju informiranja in ozaveščanja potrošnikov, širjenja ponudbe in promocije polnozrnatih izdelkov, organiziranja promocijskih kampanj, kakor tudi spodbujanja interdisciplinarnega sodelovanja z deležniki z drugih področij, predvsem za namene prenosa znanja in izkušenj.