Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022

Slovenija

16.08.2022

Valicon in iPROM izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij. 
 
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.

Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabijo, da izpolnite anketni vprašalnik tukaj – vstaviti link  https://surveys.valicon.net/CAWI/HAPJAM?REF=65

Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov.