
Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022
Slovenija
16.08.2022
Valicon in iPROM izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij.
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.
Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabijo, da izpolnite anketni vprašalnik tukaj – vstaviti link https://surveys.valicon.net/CAWI/HAPJAM?REF=65
Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov.

