ZPS z novo kampanjo za pomoč potrošnikom pri spopadanju z draginjo
Slovenija
08.09.2022
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je zagnala kampanjo ZPS svetuje, potrošnik privarčuje, s katero želi potrošnikom pomagati pri soočanju z aktualno draginjo.
V okviru kampanje bodo vsak mesec pripravili informacije in napotke za prihranke. Vsak mesec bodo pokrili eno od področij - od prehrane do telekomunikacij in financ, so sporočili iz zveze.
Prva tema, ki so jo na ZPS vzeli pod drobnogled, je prehrana. Potrošnikom tako ponujajo vpogled v povzetek rezultatov petih prehranskih testov. "Ti rezultati dokazujejo, da lahko z izbiro cenejših, a kakovostnih izdelkov veliko prihranimo. Le vedeti moramo, katere izbrati," so poudarili.
Na ZPS so izračunali, da lahko štiričlanska družina z informirano izbiro prihrani več kot 1400 evrov na leto. Pri izračunu so upoštevali rezultate ZPS-testov dolgozrnatega riža, tunine v oljčnem olju, masla, jajc proste reje in navadnega jogurta ter med izdelki vsaj dobre kakovosti izbrali najcenejšega namesto najdražjega glede na aktualne cene.
Potrošnike pozivajo, da jim v kampanji pomagajo pri zbiranju informacij s terena. Zanimajo jih konkretni primeri t. i. skrčinflacije (ko proizvajalec zmanjša količino določenega izdelka, cena pa ostane enaka ali se celo poviša), potrošniki jih lahko oddajo preko spletne strani zveze.
Kot so izpostavili, cene iz hrane iz meseca v mesec naraščajo, številni pa pogosteje posegajo po cenejših živilskih izdelkih. "Nižja cena sicer ne pomeni nujno tudi slabše kakovosti izdelka," poudarjajo na ZPS in dodajajo, da mora potrošnik le vedeti, kaj izbrati.
