Tomaž Zaviršek, direktor za korporativno komuniciranje v Perutnini Ptuj

Slovenija

04.07.2022

Tomaž Zaviršek je postal direktor za korporativno komuniciranje in posebne projekte v Skupini Perutnina Ptuj, ki je s 3.700 zaposlenimi v sedmih državah in 115 letno tradicijo eno največjih regionalnih živilskih podjetjih.

Prve izkušnje iz področja odnosov z javnostmi si je začel nabirati že v času študija, ko je na Študentski organizaciji Univerze v Mariboru vodil oddelek za medije in ga preoblikoval v službo za odnose z javnostmi. Te izkušnje je nato prenesel tudi na nacionalni nivo, ko je službo za odnose z javnostmi vzpostavil in vodil še na Študentski organizaciji Slovenije, kjer je pri rosnih 25 letih prejel nagrado za komunikacijsko odličnost Prizma.

Pot ga je nato vodila na takrat drugo največjo agencijo v Sloveniji, SPEM Komunikacijsko skupino. Kmalu za tem je s partnerjem ustanovil in več let uspešno vodil svetovalno agencijo za strateško in krizno komuniciranje Vitoma PR. Po 15 letih aktivnega delovanja na področju odnosov z javnostmi se je odločil za nabiranje izkušenj v energetiki, kjer je vodil vrsto uspešnih projektov in podjetij.

"Verjamem, da je multidisciplinarnost v poslovnem svetu trenutno največja dodana vrednost. Vse moje karierne odločitve so se tako izkazale za pravilne in štejem si v čast, da sem dobil priložnost delovati v tako uspešni mednarodni skupini podjetij, kot je Perutnina Ptuj," je povedal za MM (Marketing Magazin).
bla