Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija

Slovenija

01.07.2022

Agencija Nielsen IQ napoveduje virtualni webinar:" Shopper Trends 2022", 14. julij/Slovenija.
Test

Kako napredovati v turbulentnem okolju?

Približno trije od 10 kupcev so zaradi promocij pripravljeni zamenjati trgovino, kjer običajno nakupujejo. Je zvestoba kupca pod vprašajem in kakšne so poti, ki vodijo do srca in žepa slovenskega kupca?

Potrošnik se nenehno prilagaja novemu okolju

Potrošnik in kupčevo okolje doživljata eno največjih sprememb doslej. 74 % svetovnih potrošnikov meni, da je pandemija vplivala na njihove nakupovalne prioritete in navade.Zaradi tega so kupci veliko bolj previdni pri porabi denarja in kadar koli se za to odločijo, potrebujejo dodatno zagotovilo, da dobijo najboljšo možno "vrednost za denar".

Rast cen hrane in odziv slovenskih potrošnikov

Večina (99 odstotkov) potrošnikov meni, da cene hrane rastejo hitro. Posledično mnogi pravijo, da kupujejo samo najnujnejše, 2 od 10 kupcev pa prehajata na cenejše blagovne znamke. Poleg tega postajajo trgovske znamke vse bolj priljubljene med kupci.

Kaj je odločilni povod  kupcev pri izbiri in obisku določene trgovine v letu 2022?

V letu 2022 se slovenski potrošniki za nakup odločajo na podlagi „razpoložljivosti vseh želenih izdelkov na enem mestu". Vsi trgovci tekmujejo za potrošnikovo pozornost, Shopper Trends poročilo pa razkriva specifično pozicioniranje ključnih igralcev na trgu.

Ali spletno nakupovanje še vedno raste z enako hitrostjo?

Kljub poudarku na tehnologiji v zadnjih letih, so letaki še vedno zelo vplivni, saj ostajajo glavni vir informacij o novih izdelkih in promocijah na trgu.Študija kaže, da približno 70 odstotkov potrošnikov v prihodnosti ne namerava nakupovati prek spleta zaradi različnih dejavnikov ter jim to preprečujejo različne ovire.

Študija NielsenIQ Shopper Trends

Terensko delo v mesecu aprilu 2022, na spletu. Vzorec: 1100 anketirancev, starih od 18 do 65 let, ki so v zadnjih štirih tednih nakupovali v supermarketih ali hipermarketih, na kioskih ali bencinskih črpalkah, drogerijah ali preko spleta; Anketiranci so tisti, ki v gospodinjstvih večinoma sodelujejo pri odločanju in opravljajo nakupe, so samoodločevalci.