31. SOF v Avditoriju Portorož gostil 1.300 udeležencev

Slovenija

17.06.2022

Tradicionalni že 31. Slovenski oglaševalski festival (SOF) je tudi letos postregel z odličnimi vsebinami, zanimivimi gosti in nepozabno zabavo. 

Veliko zanimanja je med drugim poželo predavanje Pozabite na Superbowl, tukaj je TikTok, kjer so predavatelji spregovorili o tem, ali je TikTok družbeno omrežje prihodnosti oz. celo več kot družbeno omrežje. 

Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor agencije BOLD group, v kateri pri nastopu na TikToku pomagajo številnim podjetjem in blagovnim znamkam, je povedal, da je sicer na TikToku še vedno najbolj aktivna generacija Z (15-22 let), vendar pa se vztrajno povečuje delež uporabnikov, starih med 25 in 44 let. 

Teh je na TikToku že četrtina in ravno ti so tisti, ki imajo kupno moč. Tega se zavedajo že številne blagovne znamke, ki krepijo svojo prisotnost na TikToku in tako nagovarjajo obstoječe in potencialne uporabnike. Med uspešnejšimi slovenskimi blagovnimi znamkami s področja FMCG na TikToku so na primer Zelene Doline, Spar Slovenija, McDonalds Slovenija, LaPopsi...

Podeljene so bile tudi številne nagrade. Agencija leta je postala Agencija SHIFT, znamka leta A1 in oglaševalec leta Mercator. Zabava je tudi letos trajala dolgo v noč, za popestritev torkove noči so poskrbeli odlični Cherry Wine – Amy Winehouse tribute band, v sredo po podelitvi nagrad pa je bil čas za nazdravljanje ob ritmih DJ Zedsa.