Na 31. SOF-u o medijih v času digitalne preobrazbe danes in jutri v Portorožu

Slovenija

14.06.2022

Letošnji 31. Slovenski oglaševalski festival (SOF) se je začel danes in bo potekal še jutri v Avditoriju Portorož. Po epidemičnih časih je ponovno zbližal domače in tuje strokovnjake iz oglaševalske stroke.Tekmovalni del letošnjega SOF zaznamuje izjemno veliko število prijavljenih del, kar 100 več kot lani. Prejemniki nagrad bodo znani jutri zvečer, ko bodo podelili tudi nagrado oglaševalec leta 2021, katere prejemnik je že znan, to je podjetje Mercator.
 
V Portorožu se je začel Slovenski oglaševalski festival (SOF), osrednji letni dogodek v oglaševanju v Sloveniji. Rdeča nit letošnjega programa je zaupanje v dobi digitalizacije, ob izmenjavi znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke bodo najboljšim podelili tudi stanovske nagrade. Tokrat bodo organizatorji izpostavili vprašanje, komu zaupati v dobi digitalizacije. Kot ugotavljajo, se namreč v dobi splošne digitalizacije ni močno spremenila le oblika sporočanja informacij, temveč tudi ton komunikacije.

Mediji ostajajo pomemben sogovornik vseh deležnikov oglaševalskega trikotnika in so sočasno v vlogi svetovalca in prevajalca za svoje naročnike in oglaševalske agencije. Kakovostno delovanje medijev pa pomembno vpliva tako na nacionalno kot lokalno percepcijo sporočenih vsebin, zato je zelo pomembno, komu lahko zaupamo v dobi digitalizacije, trdijo organizatorji.

Letošnjo tematiko bodo osvetlili z več različnih kotov, k razpravi so povabili domače in tuje strokovnjake s področja kreativnih industrij. V tekmovalnem delu, ki so ga letos precej prenovili, pa bodo izbirali najboljše oglaševalske rešitve in predstavili celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru.

Govorci se bodo dotaknili sprememb, ki jih je v družbo vnesla epidemija koronavirusa, ter izzivov ponovnega povezovanja in zbliževanja. Trende na tem področju bo udeležencem približal antropolog, raziskovalec in izredni profesor Dan Podjed.
 
Na festivalu bodo spregovorili tudi o tem, kako se mediji prilagajajo hitrim digitalnim preobrazbam, ter o priložnostih in pasteh Metavesolja. Alessio Carciofi, univerzitetni profesor marketinga in digitalnega wellnessa, bo spregovoril o digitalnem razstrupljanju, t. i. "mati družbenih omrežij", Dot Lung pa bo z udeleženci delila vpogled v osebno znamčenje in digitalne vsebine, s katerimi ga podpremo. O tem, kako preko neuspehov in napak poiskati navdih, bo spregovoril nizozemski umetnik, Erik Kessels, založnik in specialist za absurdno fotografijo.
 
Ambiciozni cilji na področju trajnostne organizacije dogodkov

Organizatorji festivala si v sodelovanju z Ekologi brez meja in Zero Waste Slovenija pod geslom "GREMO – Vztrajno na trajno" prizadevajo za čim manjši ogljični odtis prireditve. Dogodek nosi naziv Prireditev z manj odpadki, kar pomeni, da bo 90 odstotkov odpadkov, ki bodo nastali v času festivala, recikliranih ali ponovno uporabljenih. Čez štiri leta organizatorji ciljajo na prvi zero waste SOF, kar bodo dosegli s postopnimi koraki in spodbujanjem udeležencev k okolju prijaznemu ravnanju.  
 
Po dveh koronskih letih se Slovenski oglaševalski festival z aktualnimi vsebinami in vznemirljivim tekmovalnim programom vrača na obalo. Prijave v tekmovalni del festivala so se zaključile.