Pivovarna Laško Union je lani zabeležila 165,6 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 13,7 odstotka več kot leto prej. Prodali so rekordnih 2,7 milijona hektolitrov pijač, kar je skoraj 15 odstotkov več kot leta 2020. PLU lani ob rekordni količinski prodaji izboljšala rezultate
Slovenija
05.09.2022
Pivovarna Laško Union je lani zabeležila 165,6 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 13,7 odstotka več kot leto prej. Prodali so rekordnih 2,7 milijona hektolitrov pijač, kar je skoraj 15 odstotkov več kot leta 2020. Čisti dobiček se je ustavil pri 18,9 milijona evrov oz. 13,8 odstotka višje kot predlani.
Na domačem trgu je družba, ki je del skupine Heineken, dosegla 8,9-odstotno rast, na tujih pa 24,1-odstotno. Dobiček iz poslovanja je na letni ravni zrasel za 9,2 odstotka na 24,4 milijona evrov.
Kot so zapisali v Pivovarni Laško Union, so lani uspešno blažili stroškovne pritiske povišanih cen surovin, materialov in storitev ter neugoden vpliv zaprtja gostinske dejavnosti zaradi epidemije covida-19.
"Časi so zahtevni tako za globalno kot tudi regionalno in lokalno gospodarstvo. Kljub izzivom smo kot kolektiv dosegli zastavljene cilje. Naše ključne usmeritve so poenostaviti naše prihodnje poslovanje, se prilagoditi zunanji dinamiki ter iz krize, povezane s covidom-19 in vojno v Ukrajini, priti še močnejši," je dejal glavni direktor Zooullis Mina (na fotografiji)..
Medtem ko pivo lager ostaja temelj njihove ponudbe, Pivovarna Laško Union išče nove priložnosti skozi uvajanje inovacij in širitev ponudbe v kategoriji brezalkoholnih piv in piv z nižjo vsebnostjo alkohola, so zapisali.
Poleg razvoja novih izdelkov v podjetju intenzivno investirajo v digitalno povezanost prodajne ekipe in opreme. Lani so pospešili razvoj različnih digitalnih orodij za podporo kupcev in komunikacijo s potrošniki. Izziv pomanjkanja izkušenega kadra v gostinstvu so naslovili z razvojem aplikacije PIRCheck, ki je po njihovih pojasnilih na eni strani namenjena izobraževanju, spodbujanju in nagrajevanju strežnega osebja, na drugi strani pa pridobivanju vpogledov, razumevanju potreb in grajenju odnosov.
"Podjetje bomo še naprej razvijali z obvladovanjem avtomatizacije in vlaganji v digitalizacijo ter s tem učinkovito zmanjševali kompleksnost našega dela. S tem bomo dobili priložnost, da povečamo investicije v naše zaposlene skozi razvoj novih veščin, kompetenc in vedenj," so v sporočilu za javnost še povzeli Mino.
Pomemben napredek so, kot so navedli, lani dosegli na področju varovanja okolja z aktivnostmi za zaščito virov pitne vode, aktivnim zmanjševanjem emisij CO2 in usmerjanjem v čim bolj trajnostno oskrbo. Za vsak hektoliter proizvedene pijače so lani porabili manj vode kot leto prej, izboljšali so tudi učinkovitost rabe električne energije. Med dosežki izstopa zmanjšanje količine odpadne hladilne opreme za okoli 30 ton, so dodali.
Ob zaključku leta 2021 je Pivovarna Laško Union zaposlovala 528 ljudi.
