Potem, ko je Perutnina Ptuj oznanila, da začenjajo dolgoročno sodelovanje z Luko Dončićem, kot ambasadorjem njihove blagovne znamke Poli, so v sodelovanju z agencijo Innovatif prenovili spletno stran, zaživela pa je tudi spletna stran blagovne znamke Poli.
"Pomembna novost je prehod na krovno domeno,
https://perutnina.com/, in sicer zaradi boljše pozicioniranosti na Googlovem iskalniku. Domena predstavlja krovno domeno za vse jezikovne različice; slovensko, hrvaško, bosansko, srbsko, romunsko, avstrijsko, nemško, angleško in makedonsko. Prej je imel vsak trg svojo domeno, zdaj pa smo združeni v krovno. Na domeni www.perutnina.com je bila nameščena korporativna stran in je zdaj prenesena na novo domeno
https://perutninaptujgroup.com/," pravi
Slavko Ficko, strateški direktor marketinga Perutnine Ptuj.
Optimizacija za Googlov iskalnik je botrovala tudi novi spletni strani Poli, za katero so se odločali že nekaj časa, natančneje od začetka sodelovanja z ambasadorjem Lukom Dončićem leta 2018. Odločili so se za novo spletno stran, ne samo za prenovo.
"Za prenovo spletne strani smo v Perutnini Ptuj izbrali agencijo Innovatif, ki je že nekaj let naš strateški partner pri digitalnem oglaševanju. S pomočjo njihovih strokovnjakov dosegamo odlične rezultate in se za zdaj pravočasno in korektno odzivamo na vse dražljaje svojih uporabnikov," pove Suzana Petek, vodja digitalnega marketinga Perutnine Ptuj.
Glavno izhodišče pri prenovi spletne strani je bila optimizacija za Googlov iskalnik.
V Perutnini Ptuj pravijo, da Poli pooseblja blagovno znamko družbenih omrežij. Po besedah Barbare Stopinšek je njihov cilj, da bi s kakovostno vsebino pridobivali in obdržali uporabnike. "Zavzemamo se, da vsebina, ki je za uporabnika podana na razumljiv in enostaven način, uporabniku prinaša dodano vrednost," poudari, prenaša MM (Marketing Magazin).