IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 25.05.2022 || Z novimi ukrepi za pomoč gospodarstvu  |  BAT zaposlil 70 delavcev v istrski tovarni Kanfanar  |  Cena toaletnega papirja višja za kar 80 odstotkov, zmanjkuje sladkorja  |  Centralna banka o dobrem finančnem položaju gospodinjstev  |  Trgovinski sporazum med ZDA in Azijo namesto dostopa do trgov odpira sodelovanje  |  Finančni ministri o posledicah sankcij proti Rusiji  |  Oxfam se zavzema za obdavčitev milijarderjev  |  Alejin drugi rojstni dan minil v odličnem vzdušju  |  Manner s promocijo Nordijskega svetovnega prvenstva 2023   |  VkusVill je uvedel brezplačno dostavo v še 35 mestih  |  Iz Tesca napovedali višja plačila za rejce prašičev  |  Ob zaključku "trojčka" Pomladnih sejmov v Celju  |  ZANIMIVOST: Divji prašič v prodajalni kozmetike v Krakovu  |  Aldi z novo ekološko zasebno znamko:"Retour aux Sources"  |  Vse več lačnih zaradi revščine  |  Podeljene štipendije letošnjega nacionalnega programa L'ORÉAL – UNESCO "Za ženske v znanos  |  Podjetje Meta vključilo Oštro v svoj program preverjanja dejstev  |  V Mlinotestu z investicijami nad vse višje cene izdelkov  |  Članice EU v boj z rastjo cen hrane s finančno pomočjo kmetom   |  V Paradajzu lani pridelali rekordnih 5200 ton paradižnika  |   ||
   

Slovenija: Luka Dončić ambasador blagovne znamke Poli

06.08.2018
Poli je najbolj prepoznavna blagovna znamka Perutnine Ptuj, vodilnega podjetja na področju vzreje, predelave in priprave perutninskega mesa z več kot 110-letno tradicijo. Oboji z načrti v ZDA.

V ptujskem prehrambnem podjetju jo izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot 1. obarjena piščančja posebna. Poli je v regiji jugovzhodne Evrope sinonim najbolj kakovostne piščančje posebne klobase, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in državah Bližnjega vzhoda. 

Originalna receptura, tehnološko dovršena izdelava in prepoznavnost blagovne znamke delajo Poli posebno že skoraj 45 let. Poli je izvirna, mladostna, duhovita in ambiciozna. Najvišja kakovost, priljubljenost, prepoznavna osebnost in vrednote blagovne znamke so skupne značilnosti, ki so povezale blagovno znamko Poli s košarkarskim virtuozom Lukom Dončićem

"Poli v Perutnini Ptuj zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z Lukom Dončićem pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke. Z blagovno znamko Poli načrtujemo prodor na ameriški trg, kar je v skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacijo poslovanja, ter razvijamo nove izdelke v Poli asortimanu," je ob uradnem podpisu pogodbe o sodelovanju z Lukom Dončićem," povedal Tibor Šimonka (levo na fotografiji), predsednik uprave Perutnine Ptuj. 

Vrhunski šport in uravnoteženo prehranjevanje sta neposredno povezana. Luka Dončić pa je ob tej priložnosti izpostavil, da je ljubitelj Poli že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku, za katerega skrbi predvsem njegova mama. S sodelovanjem želi Luka Dončić pomagati domačemu gospodarstvu, v novi vlogi izven košarkarskih igrišč pa ga bomo lahko občudovali že to jesen.

Nazaj
 
 
 
 
back to top