Z naložbo v obrat v Bahrajnu bodo podjetju pomagali okrepiti vodilni položaj na trgu in se odzvati na prihodnjo rast povpraševanja, so sporočili iz mlečnega velikana.
Arla Foods je ena vodilnih blagovnih znamk v kategoriji sirov v steklenih kozarcih v celotni regiji MENA (Bližnji vzhod in Severna Afrika), svoj mazljivi sir pa prodajajo pod blagovno znamko Puck.
Izdelek je na voljo v steklenem kozarcu z globoko modrim logotipom, v tamkajšnji regiji pa je izjemno priljubljen, veliko povpraševanje je med ramadanom in v času vrnitve v šolo, so zapisali v objavi iz podjetja.
»Ponujamo enega najbolj znanih in priljubljenih mlečnih izdelkov v regiji in ponosni smo, da smo del družinske kuhinje, bodisi v prometnih dneh ali ob posebnih priložnostih. Vemo, da povpraševanje v določenih obdobjih leta doseže vrhunec in da bi temu sledili, a tudi ohranili naklonjenost, ki jo gojimo s strankami in potrošniki, zdaj znatno vlagamo v širitev proizvodnje,« je dejala Lillie Li Valeur, izvršna podpredsednica za mednarodno poslovanje pri Arla Foods.
Ta naložba bo povečala obratovalno moč podjetja v Bahrajnu. Arla Foods je ta proizvodni obrat prevzel leta 2019 in od takrat stalno vlaga v njegovo prenovo in širitev, da bi le-ta postal ključno središče v regiji MENA. Najnovejša naložba vključuje gradnjo proizvodnih obratov in skladišč, pričakujejo pa, da bodo ustvarili približno 20 novih delovnih mest.Podjetje Arla Foods bo na strehe novih obratov namestila tudi sončne celice in posodobila obstoječi hladilni sistem. Z gradnjo naj bi se začeli konec letošnjega leta,« so dodali.
Vir: InStore
Foto: Arla