NielsenIQ:"Diskonti so najbolj obiskani med vsemi formati trgovin"

Slovenija

28.09.2022

Iz agencije NielsenIQ so objavili, da so diskonti v Sloveniji najbolj obiskani med vsemi formati trgovin. Polovica vprašanih trdi, da so večino sredstev za nakupe blaga široke potrošnje porabili v diskontih.
 
V povprečju kupci diskonte obiščejo 7,5-krat mesečno, supermarkete 5,8-krat, hipermarkete pa 4,2-krat mesečno. V letošnji raziskavi o trgovinskih trendih (Shopper Trends), v katero je bilo vključenih 13 trgovcev različnih formatov (hipermarketi, supermarketi, diskonti, bencinski servisi, trgovine z izdelki za osebno nego oz. drogerije) je bilo ugotovljeno, da v Sloveniji kupci mesečno obiščejo 4,9 različna trgovca.
 
"Kar 99 odstotkov kupcev trdi, da cene hrane naraščajo, kot odgovor na naraščujoče cene pa med drugim kupujejo izdelke po znižani ceni, zmanjšujejo nakupe luksuznih izdelkov in kupujejo cenejše blagovne znamke. Delež trgovinskih blagovnih znamk se je z 32,3 odstotka, kolikor je znašal v prvih šestih mesecih lani, v letošnjem prvem poletju povečal na 33 odstotkov," so razložili z Nielsena.  
 
Slovenci na evropskem vrhu glede števila obiskov v trgovinah
 
Slovenski potrošniki so s skoraj petimi obiski trgovin na mesec krepko na vrhu po številu obiskov prodajaln med "raziskanimi" evropskimi državami, saj jim sledijo Hrvati s povprečnim obiskom 4,4 prodajaln, Avstrijci s 3,9, Srbi s 3,2, Italijani z 2,8, samo 2,2 trgovini na mesec pa obiščejo Francozi in Nemci.