Coca-Cola HBC Slovenija na slovenski trg uvaja embalažo KeelClip™

Slovenija

02.06.2022

Coca-Cola HBC Slovenija na slovenski trg uvaja embalažo KeelClip™, s čimer pospešuje svojo pot v Svet brez odpadkov. 

Coca-Cola HBC Slovenija je opustila uporabo plastične ovijalne folije, ki se težko reciklira. Namesto nje je začela uporabljati inovativno minimalistično kartonsko embalažo KeelClip™, katero je mogoče v celoti reciklirati. 
 
Embalaža KeelClip™ se bo najprej uporabljala na vseh pakiranjih do osem pločevink pijač Coca-Cola, Coca-Cola Zero in Schweppes. Podjetje bo uporabo te inovativne embalaže nato postopno razširilo na preostali del ponudbe brezalkoholnih gaziranih pijač, ki so na trgu na voljo v pločevinkah. 

Z inovativnimi rešitvami, kot je embalaža KeelClip™, želi Coca-Cola HBC Slovenija prispevati k uresničevanju vizije Sveta brez odpadkov. Gre za celovit večletni načrt, ki je nastal v sodelovanju s strateškim partnerjem, podjetjem The Coca-Cola Company, katerega namen je premagati izzive, povezane z embalažo.
 
V sklopu načrta je eden od ciljev tudi ta, da bi bilo mogoče primarno embalažo, ki jo Coca-Cola HBC uporablja, do leta 2025 v celoti reciklirati. Dodaten korak v tej smeri je uporaba embalaže KeelClip™. 

Uvedba embalaže KeelClip™ je samo del aktivnosti, s katerimi Coca-Cola HBC kot vodilno podjetje z družbenoodgovornim in trajnostnim poslovanjem zmanjšuje svoj vpliv na okolje. Ostale aktivnosti vključujejo zmanjšanje mase embalaže, povečanje uporabe obnovljivih materialov in zbiranje embalaže.

V okviru izvajanja programa:"Svet brez odpadkov", je Coca-Cola HBC Slovenija v zadnjih 10 letih že zmanjšala skupno porabo plastike za četrtino. To je dosegla z uporabo lažjih plastenk, ki jih podjetje proizvaja v sodelovanju z dobavitelji in partnerji.
 
Prav tako je uvedla nov tip plastičnih pokrovčkov, ki omogoča zmanjšanje njihove mase za skoraj 30 %. Svojo predanost trajnostnemu poslovanju Coca-Cola v Sloveniji potrjuje tudi z izdelki Römerquelle, prvo vodo na slovenskem trgu, katere embalaža je v celoti izdelana iz recikliranih plastenk. 

Poleg navedenega programa se je oktobra 2021 Coca-Cola HBC zavezala doseči ničelno stopnjo izpustov toplogrednih plinov po svoji celotni vrednostni verigi do leta 2040. Podjetje je izdelalo jasen načrt in namerava do leta 2025 vložiti 250 milijonov evrov v pobude za zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov. Tam, kjer teh izpustov ne bo mogoče povsem odpraviti, jih bo podjetje zmanjšalo z naložbami v ostale ukrepe za zaščito podnebja.