SLO bocni levo
SLO bocni desno

Donat (po Effieju) še z nagrado Diggit

Slovenija

16.05.2022

Donat je prejel veliko nagrado DIGGIT za digitalno strategijo za kar je zaslužna Donat ekipa Atlantic grupe, še posebej njihov digitalni oddelek s podporo partnerskih agencij Luna, Optiweb, & Kreatorija!
 
Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, ki se  po uspešnem delu v Mlekarni Celeia že nekaj časa posveča poudarku specifičnih funkcionalnosti in mednarodni širitvi že žanje (prve) velike uspehe z zdravilno vodo, ki jo v Franciji prodajajo tudi v lekarnah po precej bolj zasoljeni ceni kot si jo lahko privoščio v regiji.
 
Teržanova je na profilu Linkedin  zapisala: "Veseli nas, da so naši dosežki prepoznani v marketinški skupnosti.Donat je včeraj prejel veliko nagrado DIGGIT za digitalno strategijo, na katero smo res ponosni. Najlepša hvala celotni Donat ekipi, še posebej našemu digitalnemu oddelku s podporo naših partnerskih agencij Luna, Optiweb, & Kreatorija."

Blagovna znamka Donat je sicer stara 114 let, o spremenjeni strategiji nastopa na trgu pa smo se za tiskano revijo pogovarjali tudi z direktorico marketinga in razvoja v Atlantic Grupi Klavdijo Vidic, saj se je s tem spremenila tudi  celostna komunikaciji s potrošniki, za kar je bil Donat že nagrajen tudi s platinastim Effijem. Med drugim je dejala tudi to:""Glede na omejitev vira, ki ne omogoča količinske rasti je unikatnost produkta  tista, ki omogoča vrednostno rast, zato smo si kot smer razvoja v prihodnje postavili strategijo premiumizacije."

Donat je kljub uspešnemu poslovanju v preteklosti, v letu 2020 revidiral svojo poslovno strategijo. Povod za to je bila z naravnim prirastom omejena razpoložljiva letna količina, ki glede na povpraševanje, ni več zadoščala. Drugi razlog pa je bila nova korporativna strategija v Atlantic Grupi, kjer so v Donatu videli večji potencial do takrat realiziranega, zato so se odločili, da ustvarijo samostojno poslovno enoto v okviru Atlantic Grupe, PP Donat, ki se danes osredotoča izključno na eno blagovno znamko, to je Donat in njegova rast v prihodnosti.