
PLU vari boljšo Slovenijo
Slovenija
22.04.2022
Pivovarna Laško Union, ki je del družbe Heineken, ob današnjem dnevu Zemlje predstavlja Trajnostno poročilo za leto 2021.
Dosežki na področju ohranjanja okolja, družbene trajnosti in odgovornega pitja dokazujejo uresničevanje zavez iz trajnostne strategije 'Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030', s katero si v podjetju prizadevajo za bolj odgovorno, pravično in zdravo družbo. Med lanskoletnimi trajnostnimi prizadevanji izstopa zmanjšanje količine odpadne hladilne opreme za okoli 30 ton.
Zaveze iz trajnostne strategije 'Varimo boljši svet – dvignimo letvico 2030' odsevajo poslovno strategijo družbe Heineken, imenovano EverGreen, kjer sta trajnost in odgovornost osnova celotnega delovanja. V okviru okoljskih zavez se tudi Pivovarna Laško Union usmerja v doseganje ogljične nevtralnosti v celotni verigi vrednosti, maksimizacijo krožnosti in uravnoteženo ravnanje z vodo. V zavezah družbene trajnosti so v ospredju varjenje kulture vključenosti in raznolikosti, krepitev pravičnih in varnih delovnih mest ter podpiranje skupnosti. V okviru zavez odgovornosti pa je cilj zagovarjanje zmernosti, naslavljanje škodljivih posledic uživanja alkohola in ponujanje brezalkoholnih različic pijač ter tako omogočanje večje izbire za potrošnike. In kako svoje dosežke v 2021 komentirajo v podjetju?
Zooullis Mina, glavni direktor v Pivovarni Laško Union, pojasnjuje: "Pred natanko letom dni smo predstavili prenovljeno trajnostno strategijo Varimo boljši svet s cilji do leta 2030. Ta je skupaj s poslovno strategijo EverGreen dober smerokaz za naše delovanje. Trajnost in odgovornost vidimo kot gonilo rasti podjetja. Pomembno je, da je dodana vrednost naših prizadevanj za odgovorno, pravično in zdravo družbo prepoznana tudi pri naših potrošniki. K temu bistveno pripomore transparentno poročanje, kot je razvidno iz trajnostnega poročila za 2021. Zahvala za dobro delo gre vsem zaposlenim, našim partnerjem in številnim drugim deležnikom, s katerimi nas druži trajnostna naravnanost. Predstavljeni dosežki potrjujejo, da v našem podjetju delujemo v duhu našega poslanstva – v radosti sožitja varimo dobro družbo in navdihujemo boljši svet."
Sklenjen krog trajnostnih prizadevanj na treh področjih: okolje, družba in odgovornost
V podjetju so v lanskem letu dosegli pomemben napredek na področju varovanja okolja. Prizadevajo si za zaščito virov pitne vode, aktivno zmanjšujejo emisije CO2 in se usmerjajo v čim bolj trajnostno oskrbo.
Tanja Subotić Levanić, direktorica korporativnih odnosov v Pivovarni Laško Union, izpostavlja: "Za vsak hektoliter proizvedene pijače smo lani porabili 4 odstotke manj vode glede na leto 2020. Učinkovitost rabe električne energije smo glede na leto poprej izboljšali za 4,9 odstotka. Za proizvodnjo naših blagovnih znamk piva v čim večji meri uporabljamo hmelj, ki je pridelan v Sloveniji. Tako je pivo Laško Zlatorog varjeno iz 100 % slovenskega hmelja. Ponosni smo tudi na inovativnost naših sodelavcev, ki so z učinkovitimi servisnimi rešitvami ponovne uporabe in servisiranja prispevali k zmanjšanju količine odpadne hladilne opreme za okoli 30 ton."
Na področju družbene trajnosti so napore usmerili v izvajanje ukrepov za zagotavljanje zdravja in varnosti ter aktivno sodelovanje s skupnostjo. Na kaj so najbolj ponosni? "V duhu spremenjenih delovnih razmer zaradi covida-19 smo za zaposlene organizirali spletne delavnice za boljše psihično in fizično počutje ter na delovnem mestu vpeljali redne aktivne odmore. Že 12. leto zapored smo izvedli projekt Gremo v hribe, festival Pivo in cvetje pa smo predstavili kot zgled trajnostnega dogodka. Podprli smo tudi izvedbo raziskave ZRC SAZU za nadaljevanje in nadgraditev dolgoletne študije slovenskih ledenikov," našteje Subotić Levaničeva.
Za spodbujanje odgovornega pitja so v podjetju izvajali osveščevalne aktivnosti in nadgradili ponudbo izdelkov brez ali z nizko vsebnostjo alkohola. Med najbolj izstopajočimi aktivnostmi Tanja Subotić Levanič navaja: "Razvili smo novi Union Radler 0,0 % Isotonic in z njim obogatili portfelj izdelkov v segmentu brezalkoholnih pijač. Med drugim smo zasnovali dogodke Izbira 0,0 % s ciljem ozaveščanja potrošnikov o možnosti izbire. Prav tako smo v času zaprtja restavracij in barov razdelili več kot 50.000 brezplačnih vzorcev piva Heineken 0.0."
Podrobnosti preberite v Trajnostnem poročilu za leto 2021.

Slovenija


