
PR:Kroglice Casali Rum-Kokos in nov okus "Shot of the Year"
Slovenija
05.04.2022
Kroglice Casali Rum-Kokos in nov okus "Shot of the Year" z okusom bele čokolade in banane na televiziji.
Z začetkom pomladi Casali izžareva lahkotnost, sončni počitniški občutek in eksotični otoški pridih v okviru televizijske kampanje Casali.
Televizijski oglas Casali bo v koledarskih tednih 14–21 slovenskim gledalcem vsaj vizualno pričarala dopustniške dni in širila poletno počitniško razpoloženje.
Oglas v mislih potrošnikov vzbuja eksotično in sproščeno počitniško vzdušje ter se igrivo osredotoča na Slovencem najljubši izdelek – kroglice Casali Rum-Kokos.
Poleg tega novi oglas opozarja tudi na doživetje sadno-eksotičnega okusa omejene izdaje "Shot of the year" 2022 z okusom bele čokolade in banane. Božanski poletni občutki so pri tem televizijskem oglasu Casali že vnaprej zagotovljeni! Casali, vsi smo na njem!

Slovenija


