
Na sejmu MIPIM v Cannesu predstavili (tudi) projekt Emonika
Slovenija
23.03.2022
SPIRIT Slovenija je tudi letos predstavljal Slovenijo na investicijsko nepremičninskem sejmu MIPIM v francoskem Cannesu, ki slovi kot eden izmed najpomembnejših tovrstnih sejmov na svetu. Med ostalim so predstavili nov potniški terminal s trgovskim delom, Emonika, ki ga bodo začeli graditi v Ljubljani.

Štiridnevnega dogodka, ki je tudi letos potekal v hibridni obliki, se je v živo udeležilo več kot 17.000 obiskovalcev iz 100 držav.
Letošnji sejem je potekal v hibridni obliki med 15. in 18. marcem 2022 v francoskem Cannesu. MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo različne investicijske projekte, kot tudi potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti. Je tudi odlična priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, pregled razpoložljivih projektov ter pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij.
Rdeča nit letošnjega sejma je bila spodbujanje urbanih sprememb ter trajnostnega razvoja, ki je bila v središču številnih konferenc, predavanj, razprav in dogodkov v času sejma. Sejem je nepremičninsko industrijo izzval, da si znova predstavlja dolgoročno prihodnost, pri čemer se je lotil tem, kot so socialna vključenost, zmanjšanje emisij ogljika, krožno gospodarstvo in trajnostna rast. Tudi letos so na sejmu podeljevali posebne nagrade za izjemne projekte nepremičninske industrije, med katerimi je bil med 48 finalisti tudi slovenski projekt Cukrarna, in sicer v kategoriji prenovljenih stavb.
Slovenija se je predstavljala na 60 m2 velikem razstavnem prostoru, pod sloganom Slovenia. Green. Creative. Smart. Privlačno zasnovan razstavni prostor je bil letos osredotočen na predstavitev novega ljubljanskega potniškega centra in poslovnih zgradb okoli njega. Ta bo mesto v mestu, saj zajema več različnih projektov, med katerimi je Emonika po vrednosti največji. Izjemno veliko pozornost je požela maketa tega območja, ki je bila res vrhunsko izdelana, med drugim je bilo možno osvetljevati posamezne zgradbe, kar je še dodatno pomagalo pri vzbujanju zanimanja obiskovalcev in vzpostavljanju novih stikov. Poleg predstavnikov agencije so se ga udeležili tudi predstavniki Stanovanjskega sklada RS, Regijske razvojne agencije ROD Ajdovščina, Mestne občine Ljubljana in Občine Ajdovščina, pa tudi predstavniki investitorja projekta Emonika, Mendota Invest, d. o. o. ter dveh slovenskih start-up podjetij, prav vsi pa so bili zelo zadovoljni s sejmom in dogodki.
Slovenski razstavni prostor je bil že tradicionalno dobro obiskan, k čemur gotovo prispeva tudi dolgoletna prisotnost na sejmu in redno vzdrževanje stikov z investitorji, posledično je tudi vse večji interes med investitorji, ki so kakorkoli že povezani s Slovenijo, bodisi prek sorodstvenih ali poslovnih vezi. Poleg predstavitve na MIPIM bo SPIRIT Slovenija tudi letos nadaljevala z aktivno udeležbo na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih, kjer bo skupaj s povabljenimi podjetji aktivno predstavljala slovenske investicijske projekte. Letos je tako predviden še nastop na dveh sejmih: AIM marca v Dubaju in ExpoReal oktobra v Münchnu.
Slovenija


