Včeraj zvečer so na Ljubljanskem gradu podelili nagrade "Outstanding"(Izstopajoči), ki prepoznavajo izstopajoče dosežke v zunanjem oglaševanju .
Slavili so tudi v Mercatorju. Prejeli so nagrado za promocijo naše delikatese z duhovitimi plakati, ki so bili tudi sami narezani v obliki pršuta, mortadele in sira.
Že v lanskem letu je kampanja za Mercatorjevo delikateso prejela štiri nagrade na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Cilj kampanje je bilo sporočilo, da naši prodajalci dobro poznajo vse skrite želje kupcev po narezanim delikatesnih dobrotah.
Narezani plakati so logična izpeljanka nadaljevanja tega sporočila.
Andreja Zadnik Andoljšek (desno na fotografiji, levo je Viktorija Radojević Mavrić) direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju poudarja, da so zasnovali celostno komunikacijsko akcijo, s katero so izpostavili ključno storitev na delikatesi, sveže postreženo in po okusu kupca.
"V okviru priprave komunikacijskih elementov so nastale številne kreativne rešitve, oglasni plakati pa so nam omogočili na učinkovit način pokazati prav bistvo naše storitve. Ideja nam je bila takoj všeč, saj Mercatorjevemu nastopu na trgu in izpostavitvi ključnih "diferenciatorjev" namenjamo veliko pozornosti. V okviru strategije komuniciranja smo tako še posebej osredotočeni na izpostavitev svežih strežnih linij, Mercatorjeva delikatesa pa je naša pomembna konkurenčna prednost", so zapisali na profilu Linkedin.