SLO bocni levo
SLO bocni desno

Žitov Čokolino Protein Power je Izbran produkt leta 2022

Slovenija

18.02.2022

Podravkin Čokolino Protein Power je med prejemniki naziva Izbran produkt leta 2022. Naslov podeljujejo potrošniki, ki sodelujejo v raziskavi tako, da ocenjujejo inovativnost in kakovost izdelkov. Izbran produkt predstavlja verodostojen znak odličnosti in zaupanja vreden izdelek. 

"Pri snovanju novih izdelkov smo zavezani vrhunski kakovosti in izboru najboljših sestavin. Prav tako sledimo trendom na področju prehrane in željam potrošnikov. Zato smo še posebej ponosni, kadar odličnost in inovativnost naših izdelkov prepoznajo in potrdijo prav kupci. Verjamemo, da prejem naziva Izbran produkt leta 2022 kaže na njegovo visoko kakovost in izjemen okus. Naziv je pomembno sporočilo tudi za nove potrošnike, saj jim sporoča, da so naši izdelki odlični in zaupanja vredni. Za nas pa je dodatna motivacija, da skrbno razvijamo nove izdelke, ki zadovoljijo različne okuse in zahteve kupcev," je ob prejemu naziva izpostavila Tanja Jelača, direktorica marketinga v Podravki d.o.o. Slovenija.Čokolino Protein Power je nostalgičen obrok, ki ga potrošniki vseh starosti obožujejo že več generacij in sedaj nastopa v sodobnejši, beljakovin, vitaminov in mineralov polni obliki. Izdelek je nastal kot rezultat dolgoletnih izkušenj in upoštevanja potreb trga ter potrošnikov. Že šest žlic izdelka, pomešanega z 2 dl mleka, daje okusen in hranljiv obrok, ki z 21 g beljakovin sirotke skoraj v celoti zadosti količini beljakovin, ki jih mišice lahko prejmejo v enem obroku. S tem Čokolino Protein Power predstavlja zmagovalni obrok za rekreativce in športnike. 

Največja svetovna nagrada za inovacije izdelkov

Izbran produkt leta je največja svetovna potrošniško-glasovalna nagrada za inovacije, novosti in spremembe izdelkov. V izbor za naziv se lahko namreč vključijo potrošniški izdelki in storitve, ki dokazujejo novost, spremembo, izboljšavo oz. inovacijo v zadnjih 18 mesecih. Priznani strokovnjaki s posamezne industrije nato potrdijo nominacije izdelkov in jih uvrstijo v kategorije. Sledi izbor zmagovalcev po posameznih kategorijah s strani potrošnikov, in sicer preko neodvisne, transparentne in nacionalno reprezentativne raziskave ter testiranja. V raziskavi, ki jo izvaja podjetje za raziskave ACNielsen, sodeluje več kot 1000 slovenskih gospodinjstev, zasnovana pa je na podlagi treh kriterijev, in sicer inovativnost, privlačnost in namera nakupa.Naziv Izbran produkt leta je sicer leta 1987 zasnoval francoski podjetnik Christian Le Bret, danes pa mu zaupajo potrošniki v več kot 40 državah po svetu.