Lidl Slovenija pričenja praznovanje svoje 15. obletnice
Slovenija
16.02.2022
Lidl Slovenija, ena izmed večjih zaposlovalcev v Sloveniji, v letošnjem letu obeležuje 15 let prisotnosti. Od vstopa na slovenski trg leta 2007 pa vse do danes so odprli 63 trgovin, delo pa trenutno omogočajo več kot 1.800 zaposlenim.
Podjetje od svojega prihoda na slovenski trg stremi k ustvarjanju stimulativnih pogojev za delo ter beleži rast poslovanja in pospešen razvoj, ki se odraža v odnosu do kupcev in dobaviteljev, v kakovostni ponudbi izdelkov lastnih in priznanih blagovnih znamk, obenem pa vseskozi uresničuje tudi načela trajnostnega razvoja in delovanja. V jubilejnem letu pripravljajo številne aktivnosti in presenečenja za svoje zaposlene in kupce, za uvod pa bo poskrbela velika nagradna igra, kjer se bo poleg številnih privlačnih nagrad 15 kupcev razveselilo enoletnega brezplačnega nakupa v Lidlovih trgovinah.
Lidl Slovenija je svojih prvih 15 trgovin odprl 29. marca 2007, v istem letu pa jih je sledilo še trinajst.
Danes se s 63 trgovinami in več kot 1.800 zaposlenimi uvršča med večje trgovce v Sloveniji in je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32 državah po svetu, ima pa skupaj več kot 11.550 trgovin v 30 državah ter zaposluje več kot 340 tisoč ljudi.
"Lidl Slovenija je v 15. letih doživel veliko preobrazbo. Danes smo na slovenskem trgu prepoznani kot zaupanja vreden partner, tako za naše kupce, kot tudi poslovne partnerje, a vse to ne bi bilo mogoče brez zavzetosti in truda naših zaposlenih. Pohvalimo se lahko z izjemnimi rezultati, ki so prepoznani tudi v naši mednarodni skupini. Kot prejemniki certifikata Top Employer Slovenija in Top Employer Europe z različnimi aktivnostmi, programi in stimulativnim plačilom skrbimo za svoje zaposlene, hkrati pa uresničujemo tudi naše trajnostne zaveze in družbeno odgovorne projekte. Lidlovi izdelki iz leta v leto prejemajo priznanja kakovosti, vseskozi pa krepimo tudi ponudbo slovenskih izdelkov. Še posebej smo ponosni na našo blagovno znamko Naše nam paše in izjemno prepoznavnost izdelkov butičnih proizvajalcev v projektu Lidlova Lojtr'ca domačih. Kot del mednarodne skupine, slovenskim dobaviteljem odpiramo tudi vrata v tujino. Samo v koledarskem letu 2021 je 50 slovenskih dobaviteljev na Lidlove police v tujini izvozilo za več kot 48 milijonov evrov svojih izdelkov. Veseli me, da Lidl Slovenija tvori zavzeta in povezana ekipa, ki uspešno uresničuje cilje in vizijo podjetja, zato se veselim prihodnjega obdobja rasti in novih priložnosti," je ob uradnem pričetku praznovanja 15. rojstnega dne Lidla Slovenija povedal generalni direktor podjetja, Ivan Udiljak.
Slovenija


