
Aplikacija Listek za nakupovalno pomoč potrošnikom
Slovenija
05.02.2022
Aplikacijo Listek, ki so jo predstavili v Marketing magazini njena tvorca Patricia Kovač in Žiga Plahutar opisujeta kot digitalnega pomočnika pri vsakodnevnih nakupih. Poleg "klasične" beležke vključuje še pregled kartic zvestobe, katalogov in kuponov slovenskih trgovcev.

Avtorja projekta sta Patricia Kovač in Žiga Plahutar, ki sta poskrbela za idejo, nabor funkcij, grafično podobo in celotno uporabniško izkušnjo.
V fazi programiranja sta k sodelovanju povabila zunanje sodelavce, ki skrbijo za tehnični del aplikacije Listek.
Projekt jima pomagata soustvarjati še sodelavca za odnose z javnostmi in digitalni marketing, je poročal MM:
"Kot pravita, je aplikacija namenjena kupcem v živilskih in drugih trgovinah in je prilagojena posebej za slovenski trg. Pravzaprav je sploh prva aplikacija svoje vrste, ki na enem mestu poleg nakupovalnega seznama, ki ga je mogoče deliti v skupno rabo, vključuje tudi vse kataloge, kupone in kartice zvestobe trgovcev. Sodeč po odzivu ima kolektiv lahko veliko razlogov za veselje. Od decembra 2021 pa do danes se je registriralo že več kot tri tisoč uporabnikov, ekipa pa ima tudi mednarodne ambicije, najprej s prodorom k sosedom, na Hrvaško...", poročajo.
"Včasih smo nakupovalni listek pisali na roke. Nato je v igro prišla beležka na telefonu. Logično nadaljevanje je posebna aplikacija, namenjena popolnemu in preglednemu načrtovanju svojih nakupov. Po pogovorih s prijatelji sva prišla do zaključka, da je v zdajšnji dobi digitalizacije, ko telefone uporabljajo vsi člani družine, končno čas, da olajšamo to vsakodnevno opravilo in omogočimo skupno rabo nakupovalnega seznama s pripomočkom, ki ga imamo vedno v roki – našim telefonom. Izhajali smo predvsem iz tega, da uporabnikom ponudimo vse na enem mestu, torej v eno aplikacijo združimo uporaben nakupovalni seznam, aktualne kupone in kataloge vse trgovcev ter možnost vnosa vseh kartic zvestobe, " sta med drugim za MM o svojem "izumu" povedala avtorja.
Aplikacija je uradno še v testni fazi in takšen dogovor imajo za zdaj tudi s trgovci.
V tem trenutku aplikacije ne monetizirajo, uporabnikom želijo ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, torej popolnoma brezplačno in brez oglasov. V prihodnje nameravajo trgovinam, ki bi jih to zanimalo, ponuditi prostor za objavo lastnih kuponov in katalogov ter na ta način pokrivati stroške aplikacije.
Slovenija


