SLO bocni levo
SLO bocni desno

InSTOre št.100 pri prejemnikih in na spletu

Slovenija

21.12.2021

V prazničnem času je izšla jubilejna, stota številka revije InStore. Lahko jo preberete tudi v elektronski izdaji v zavihku desno zgoraj. 

Začne se s stalnim bogatim pregledom novic in novih objektov s trgovinskega področja v regiji in po svetu, izpostavljamo pa regionalni intervju, ki smo ga namenili stoti številki revije InStore, ki je 11. novembra proslavila 10 let obstaja in ki izhaja v petih državah.
 
Ob jubileju je bila naša sogovornica Verica Martinovska, lastnica in direktorica podjetja Kliker marketing, ki izdaja revijo v Severni Makedoniji. 
 
Poseben prostor smo ponovno namenili  analizam med katerimi  na tem mestu opozarjamo na avtorja iz agencije IGD, Charlesa Chaa, s katerim sodelujemo že dalj časa. Tokrat opisuje trgovski priročni (convenience) kanal in opisuje taktike za njegovo rast. 

Tretji avtor iz agencije IGD Amin Alkhatib piše o tem, kako dodati vrednost sveži hrani. 

Sledi zapis njegove kolegice Lucy Belotti, ki je maloprodajna analitičarka in ki  v svojem članku analizira porast spletnega nakupovanja z živili. 

Na naslednji strani je 3. del raziskave Nataše Ugren iPolonce Renko iz podjetja Skrivnostni nakup d.o.o., o trendih kakovosti storitev v Sloveniji. 

Raziskava družbe Mastercard razkriva plačilne trende in navade Slovencev.

Kot ste opazili občasno sodelujemo z revijo Marketing Magazin in tokrat je njihov novinar Gašper Meden (tudi) pri nas objavil pogovor z Enzom Smrekarjem, glavnim direktorjem Atlantic Droge Kolinska v luči prejetja prestižnega marketinškega priznanja na tekmovanju, ki sta ga organizirala DMS (Društvo za marketing Slovenije) in časnik Finance.  Nagrajen je bil projekt Atlantic Grupe:  "Podpiramo lokalno-posoška postrv Argeta!"
  
Naš stalni sodelavec s področja logistike in distribucije Antonio Zrilić tokrat v 1. delu predstavlja strategije za čezoceanski tovor v turbulentnih časih.   

Stefan Ivanović iz Centra za marketinško strategijo iz Beograda na petih straneh predstavlja trende v prehrambni industriji v letu 2022.

V rubriki, kjer predstavljamo male trgovine, je tokrat na vrsti popolnoma nova trgovina Balkan shop v Ljubljani, ki je last Husnije Hajdarpašića, ki je ekskluzivno za InStore napovedal odprtja verige trgovin s tem imenom v najmanj petih slovenskih mestih. 
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, seveda v svojem slogu, ko piše o našem desetletnem projektu v katerem ima tudi sam levji delež, saj kolumne piše od samega začetka in naše prve številke.