SLO bocni levo
SLO bocni desno

Dve Michelinovi zvezdici Hiše Franko prvič v središču Ljubljane

Slovenija

09.12.2021

Podjetje Mastercard in Ana Roš združili moči za razvajanje gostov z neprecenljivimi predprazničnimi trenutki, ki zbližujejo in povezujejo.

V čudovitem ambientu Atrija glavne pošte v Ljubljani te dni chefinja Ana Roš z ekipo Hiše Franko v sklopu prve slovenske Mastercard Pop-up restavracije Priceless gostom nudi neponovljivo predpraznično izkušnjo, ki povezuje izjemne kulinarične in tehnološke dosežke ter zbližuje ljudi. 

Na pobudo podjetja Mastercard je tako prišlo do prvega gostovanja edine slovenske restavracije z dvema Michelinovima zvezdicama v prestolnici, s čimer se je priznani chefinji uresničila velika želja. 

"Hiša Franko je s tem odličnim projektom znova stopila iz svojih ustaljenih okvirov. Priprava jedi na nepoznani lokaciji za nove ljudi je za nas izziv in ti nas veselijo, saj smo tako primorani delati več, bolje in na bolj inovativen način," je ob otvoritvi povedala Ana Roš, ki je na lestvici najboljših svetovnih kuharskih mojstrov nedavno zasedla izjemno sedmo mesto. 

V Mastercard Pop-up restavraciji Priceless bo z ekipo še do sobote, 11. decembra, gostom pripravljala osemhodni degustacijski meni, sestavljen iz največjih uspešnic te priznane restavracije. 

Od domačega Posočja do eksotične Šrilanke in še kam

Meni, ki so ga zasnovali posebej za to priložnost, sestavlja osem do potankosti izoblikovanih jedi, ki so jih v mnogih letih uspešnega delovanja ekipe Hiše Franko vzljubili jedci z vsega sveta. Vsako izmed njih z nekaj stavki uvedeta Ana Roš in sous chef Hiše Franko Leonardo Fonseca, ki večkrat poudarita, da je jedilnik edinstven tudi zato, ker se ti krožniki ne bodo nikoli več znašli na meniju Hiše Franko. 

Za uvod ekipa strežnega osebja, ki jo je v čudovite uniforme, izdelane iz trajnostnih materialov, nedavno odela priznana oblikovalka Mateja Benedetti, goste navduši s koruznim krofom, polnjenim s fermentirano skuto in dimljenimi postrvjimi ikrami. Sledi izjemna interpretacija tradicionalne posoške jedi – čompe s skuto, za katero krompir spečejo v skorji slovenske soli in otave, avgustovskega sena. 

Vse jedi na svoj način predstavljajo zgodbo chefinje Ane Roš in njeno izjemno zavezanost trajnostni naravnanosti. Takšna je tudi slanina sipe, ki jo pripravijo na podoben način kot lardo, in pospremijo z mlekom iz pinjol ter ocvrtim kruhom z drožmi. Sledijo še testenine, angelski laski, pripravljeni v ekstraktu Jadranskega morja, in jed, za katero gostje povedo, da v ustih pričara ognjemet okusov – rižota z bergamotko, rjavim maslom in telečjim priželjcem. 

Kot pove chefinja sama, vrhunec menija predstavlja srna, ki na njenem jedilniku nikoli ne sme manjkati, pospremljena pa je z gomolji z ljubljanske tržnice. Ob koncu obeda Maša Salopek, prejemnica laskavega naziva najboljše slaščičarke na svetu, razloži zgodbi obeh sladic – mochija tolminskega sira, polnjenega s kutino, z dodano pokovko iz slovenskih žit, ter božičnega rdečega zelja z ajdinim sablejem, brusnično kremo, čatnijem rdečega zelja in toplo jajčno kremo zabajon. 

Vsem jedem z jedilnika je dodana osebna nota, pa naj bo to zgodba o slaščici, s katero je nekoč babica razvajala Ano Roš, ali pa anekdota o prijateljici, ki se je s Šrilanke vrnila s polnimi torbami karijevih listov za dopolnitev jedi, v kateri sedaj uživajo gostje Mastercard Pop-up restavracije Priceless. Ob meniju si lahko ti privoščijo še funky spremljavo, sestavljeno iz prvovrstnih vin (Guerila, Nando, Krapež, Rojac), avtorskih koktajlov in brezalkoholnih pijač.

Tehnološko obarvano kulinarično doživetje

Mastercard je za uvodni večer svoje pop-up restavracije v sklopu lansiranja najnovejših ekskluzivnih ugodnosti za imetnike premium kartic Mastercard World in Mastercard World Elite pripravila tudi vrsto tehnoloških presenečenj. V duhu povezovanja in zbliževanja ljudi, ki ga v zadnjem obdobju izrazito primanjkuje, so pripravili posebno hologramsko projekcijo in eno od gostij restavracije povezali z ljubljeno osebo z drugega konca Slovenije, za katero je večerjo na domu prav tako pripravilo osebje Hiše Franko. 

Gostom pop-up restavracije Priceless so omogočili tudi snemanje posebnih videorazglednic. Te so lahko opremili s posvetilom za svoje najbližje in jih z dodano QR-kodo prek Pošte Slovenije poslali na njihove domove. Naslovniki si bodo lahko s skeniranjem kode ogledali osebno videosporočilo, ki jim bo polepšalo praznične dni.
 
"Veseli smo, da smo imeli priložnost ponovno dokazati, kako v praksi deluje naše poslanstvo, da z inovativnimi tehnološkimi rešitvami doživetja ponesemo na višjo raven. S pomočjo napredne tehnologije, holograma, smo namreč gostom ponudili več kot le doživetje, temveč tudi edinstveno povezovanje," je ob tej priložnosti povedal Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard Slovenija.

Mastercard Pop-up restavracijo Priceless lahko gostje obiščejo še do sobote, 11. decembra. Sobotna večerja je že razprodana, še vedno pa je mogoča rezervacija kosila v petek in soboto, in sicer na www.priceless-popup.si.