
Mercatorju je letošnje leto prineslo množico marketinških nagrad
Slovenija
07.12.2021
V Mercatorju se lahko pohvalijo z zavidljivo bero nagrad, ki so jih prejeli v letošnjem letu. Naredili smo presek tistih najbolj odmevnih... 

Na SOF-u je Mercator prejel zlato priznanje v kategoriji Digitalne komunikacije za projekt M Soseska, 3 zlata priznanja za zunanje oglaševanje v kategoriji Ambientalne komunikacije za Narezano po vašem okusu, Mercator delikatesa - pršut, mortadela, sir, zlato priznanje v kategoriji Dolgoročno upravljanje znamke za Mali šef Slovenije, tri srebrna priznanja za projekt M Soseska v kategorijah Digitalne komunikacije, Oznamčene vsebine in Izkušnja znamke in srebrno priznanje v kategoriji Doseg komunikacije za projekt Narezano po vašem okusu, Mercator delikatesa.
Na WEBSI festivalu digitalnih projektov je za projekt M soseska prejel 3 zlate nagrade v kategorijah: Inovativni ustvarjalci prihodnosti, Mediji in Vsebinski marketing in srebrno nagrado v kategoriji Spletna mesta. Na Marketinški odličnosti je bila M soseska finalist v kategoriji Transformacija, na festivalu marketinške učinkovitosti Effie pa je Mercator prejel srebrno nagrado Effie za Malega šefa Slovenije. Na Best Employer Brand Awards Adria 2021 je prejel Brand Award v kategorijah Retail in Grand Prix Slovenia za projekt Blagovna znamka delodajalca Mercator, omeniti pa velja tudi, da je restavracija Maxim ponovno prejela nagrado Michelinov krožnik, Maxi pa je praznoval 50 let, kar je tudi lep dosežek.
In da vsega dobrega ne bi bilo tako hitro konec, je Mercator na European Excellence awards s projektom mi.Mercator med petimi finalisti v kategoriji Digitalno delovno okolje, kar je že priznanje samo po sebi, razglasitev zmagovalcev pa bo 10. decembra.
Nataša Jelovčan (na fotografiji), direktorica kadrovske administracije, razvoja in selekcije) ter Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje, sta ob prevzemu nagrade poudarili: "Mercator je blagovna znamka z več kot 70 letno tradicijo, zato njenemu razvoju namenjamo posebno pozornost. V preteklem letu smo najprej izvedli niz raziskav s potrošniki ter fokusnih skupin in delavnic z zaposlenimi. Na teh osnovah smo postavili temelje interne in eksterne identitete znamke Mercator ter opredelili njene ključne prednosti in usmeritve. Postavljeni temelji so bili osnova za pripravo marketinške strategije in strategije znamke delodajalca. V sklopu zastavljenih strategij smo nato zasnovali vrsto aktivnosti, ki smo jih v letošnjem letu uspešno izvedli. Prejeta nagrada Best Employer Brand Awards nam veliko pomeni in daje motivacijo za nadaljnje delo na področju gradnje znamke delodajalca."


