SLO bocni levo
SLO bocni desno

InStore revija št. 98 pri naslovnikih in na spletu

Slovenija

02.11.2021

Vsebina (pribl. petdesetih) rubrik je bralcem znana. Poseben vodič je tokrat ločen od revije in je namenjen kategoriji toplih napitkov. 

Stalnica revije so rubrike na prvih 40 straneh, kjer si lahko preberete izbrane novice iz domačih logov in regije, kateri trgovci so prebivalce presenetili z novimi objekti, pokukali pa smo seveda tudi dlje čez planke in pregledali četverček svetovnih novic (proizvajalci, trgovci, Pl in tehnologija).

V prilogi InFocus smo dali tokrat prostor rižu ter kruhu in vsem analizam, ki gredo k tej tematiki, zbrali pa smo jih skupaj z agencijama Ipsos in Focus. Svetovni intervju smo opravili s pomočjo naše srbske redakcije in sicer z Mikom Anthonyjem, ki je leta 2005 ustanovil podjetje in začel s sodelovanjem s številnimi koncerni in trgovci, ki se ukvarjajo s FMCG (blagom za široko porabo), med katerimi sta tudi Coca-Cola in Unilever.
 
Na 8. FMCG Retail Summitu, ki ga srbska redakcija revije InStore v Beogradu pripravlja 18. novembra, bo med predavatelji.
 
Gost regijskega intervjuja je na strani 72  tokrat Hrvoje Radoš, ki prihaja iz hrvaške Baranje in je direktor prodaje in trženja Belje Plus d.o.o.

Del revije, namenjene analizam, se spet osredotoča na pregled trga s strani nemške analitične skupine IGD, avtor Ion Wright pa piše o trgovinskih blagovnih znamkah po pandemiji koronavirusa, ki je še ni konec...

Zelo jasne so stvari pri analizi Davida Bishopa iz podjetja Brick Meets Click,ki piše o tem, kaj lahko trgovci z živili pridobijo s proučevanjem tržne košare Amazon Fresha.

Na strani št. 78 sledi novo nadaljevanje v poglavju, ki zadeva logistiko in distribucijo ter jo ureja naš stalni sodelavec Antonio Zrilić iz Logika d.o.o. Tokrat znova o skrivnostih spretnosti za uspešno izvajanje nabave, kjer izpostavlja pomen strategije nabave.

V rubriki na obisku pri malih trgovcih predstavljamo trgovino Korenček iz Maribora, ki vsaj za standarde zasebne prodajalne ponuja veliko število izdelkov. Kot pravi njen lastnik Marijan Volavšek, ne pretiravajo z maržami in so do strank vselej prijazni. Zato pa že 29 let kljubujejo konkurenci.
 
Revijo, kot je to že v navadi, sklene modra beseda Igorja E. Berganta, ki piše o novih časih, a starih vrednotah...