
27.Zlati boben: "Agencija leta je Publicis Milano, znamka leta pa Burger King"
Slovenija
18.10.2021
V regiji Adriatik sta bila med prvimi tremi slovenska projekta: "Gledališki tolmač" in "Untouched By Light".

Na 27. Zlatem bobnu je žirija v ožji izbor uvrstila 271 del in skupno podelila 46 bronastih bobnov, 41 srebrnih bobnov, 30 zlatih bobnov in 14 Grand Prix nagrad v različnih skupinah in kategorijah. Nagrajenci pa so prejeli nove trajnostne nagrade iz okolju prijaznih materialov - naravnih in recikliranih elementov. Agencija Publicis Italija iz Milana je drugo leto zapored prejela naziv agencija leta in s tem prispevala k skupnemu uspehu agencijske mreže Publicis, ki je postala agencijska mreža leta. Najboljša neodvisna agencija je ruska agencija Voskhod. Burger King je kot znamka prejel dve veliki nagradi, šest zlatih, štiri srebrne dva bobna. Jorg Riommi, Eduardo Marques in Bruno Bertelli, avtorji kampanje Plesnivi Whopper, so bili izbrani za kreativne direktorje leta.
V tekmovalni sekciji Vse žirije (All Juries) je bila nagrada Najboljši lokalni duh podeljena agenciji Publicis Latvija za delo #StillSpeakingUp DeepTruth, ki so ga zasnovali za naročnika Propuesta Civica. Nagrada Najboljše družbeno dobro je šla v roke agenciji White Rabbit iz Budimpešte za neprofitno družbeno dobro kampanjo Terms Against Bullying, zasnovano za Univerzo na Madeiri. Nagrada za najboljše delo v skupini COVID-19 ni bila podeljena.
Tretje mesto najboljših akcij v regiji Adriatik si delita "Valovi proti valovom" , ki jo je zasnoval Imago Ogilvy Zagreb, ter Untouched by Light, delo agencij Bruketa&Žinić&Grey Zagreb, Kaligraf in Rotoplast za naročnika Radgonske Gorice. Drugo mesto si je prislužila kampanja Gledališki tolmač, ki jo je agencija SHIFT zasnovala za Društvo gluhih in naglušnih. Zmagovalno delo je:" Hvala, zdravniki" , ki jo je zasnovala agencija McCann Beograd in s tem prejela nagrado agencije leta v regiji Adriatik.
Zmagovalec tekmovanja za Mlade bobnarje, ki ga je ponovno podprla Slovenska turistična organizacija, je z delom Imagine Slovenia postal Dmitry Sharov iz Rusije. Jason Romeyko, svetovni izvršni kreativni direktor skupine Serviceplan, je postal najnovejši član Galerije slavnih, izbrane skupine vizionarjev, ki se pogumno in strastno borijo za napredek kreativne industrije.
Slovenija


