SLO bocni levo
SLO bocni desno

Začel se je Zlati boben, prvič v virtualni obliki

Slovenija

13.10.2021

Po lanski odpovedi zaradi pandemije covida-19 se mednarodni kreativni festival Zlati boben letos vrača, tokrat v celoti prek spleta. 
Pričakujejo govorce iz 20 držav, ki bodo razmišljali o tem, kako naj bi po izkušnji s pandemijo izgledala nova realnost v kreativnih industrijah. Slogan festivala je tako Re:Startajmo prihodnost.

Prijavnine na festival, ki ga vsako leto v Portorožu organizira Slovenska oglaševalska zbornica, letos ni. Nastopajočim lahko brezplačno prisluhnejo vsi, je pa potrebna registracija na spletni strani.

Letos bo Zlati boben gostil več kot 50 govorcev iz vrst oglaševalcev priznanih mednarodnih blagovnih znamk in najboljših oglaševalskih agencij.
 
Organizatorji med njimi izpostavljajo goste, kot so Michael Moynihan iz skupine Lego, Raja Rajamannar iz podjetja Mastercard ter Fernando Machado, ki je zaslovel s provokativnimi oglasi za Burger King.

Današnji prvi festivalski dan je namenjen mladim kreativnim talentom do 30 let. Dogodek se bo nato nadaljeval še jutri in v petek, ko bodo na zaključni slovesnosti tudi razglasili zmagovalce tekmovalnega dela festivala.