Na 15. Strateški konferenci o trgovini, ki je v organizaciji Trgovinske zbornice Slovenije v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani včeraj potekala na spletu, so strokovnjaki in trgovci razpravljali o tem, kakšne kompetence so dandanes potrebne v trgovinski panogi, da bi bili trgovci pripravljeni na nove trende in zahteve, ki jih narekuje razvoj trgovine. Na 15. Strateški konferenci o spremembah v trgovini
Slovenija
21.10.2021
Na 15. Strateški konferenci o trgovini, ki je v organizaciji Trgovinske zbornice Slovenije v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani včeraj potekala na spletu, so strokovnjaki in trgovci razpravljali o tem, kakšne kompetence so dandanes potrebne v trgovinski panogi, da bi bili trgovci pripravljeni na nove trende in zahteve, ki jih narekuje razvoj trgovine. Največjega in osrednjega letnega dogodka trgovinske panoge v Sloveniji so se udeležili priznani tuji in domači strokovnjaki, izkušeni menedžerji in profesorji, ki so z udeleženci na spletu delili bogate izkušnje, znanje in dobre poslovne prakse. Tukaj je nekaj razmišljanj vodilnih v (trgovinskih) podjetjih?
Helena Draškovič, direktorica, Magistrat International, d. o. o.
"Spremembe pri trgovcih so se že zgodile. Napredek v digitalizaciji, opisih produktov in materialov, pri prenosu podatkov – vse to bo ostalo. Tako je tudi najbolj racionalno. Sicer pa si ljudje še vedno želijo osebnega kontakta, pristnosti in uporabe vseh čutov v svoji nakupni izkušnji."
Jure Petkovšek, direktor za finance in ekonomiko, Spar Slovenija, d. o. o.
"Povezanost vseh načinov prodaje je največja sprememba. Spletno nakupovanje se je okrepilo in to v vseh panogah in pri vseh starostnih skupinah pri kupcih. V ospredje prihajajo regionalnost, kakovost in trajnost."
Andraž Tuš, direktor, Engrotuš, d. o. o., Celje
"Spremembe v navadah kupcev že čutimo. V prihodnje bo vedno več nakupov preko spleta. Opazen je tudi sezonski vpliv. Večji delež je v zimskih mesecih. Že tri sezone zapored beležimo veliko rast prodaje preko spleta. Računamo, da bo spletna prodaja v prihodnje predstavljala okoli 10 odstotkov naše celotne prodaje."
Slovenija


