SLO bocni levo
SLO bocni desno

Borut Švara:"Trudimo se za kvaliteto in konkurenčno ceno"

Slovenija

10.09.2021

Ob otvoritvi Eurospina v Logatcu smo se pogovarjali  z njihovim direktorjem prodaje, ki je poudaril, da se pri njih dobi vse od svežega sadja in zelenjave, mesa, slastnih pekovskih izdelkov, široke ponudbe svežih izdelkov ter kakovostnih čistil. 
 
Trgovino, ki ste jo v četrtek odprli v Logatcu ste odprli z manjšo zamudo glede na napovedi. Je kak poseben razlog? 

Nekaj več časa je trajalo zaradi različnih vzrokov, ki se nanašajo predvsem na birokratske postopke do pridobitve gradbenega dovoljenja. Veseli smo, da smo sedaj uspeli to realizirati in se veselimo novih kupcev z Logatca in bližnje okolice.

Eurospin je pred leti spremenil logo, sedaj smo priča številnim obnovam vaših trgovin? 

Logotipa nismo spreminjali ampak smo ga pred leti le malenkost osvežili. Res se v zadnjem času precej posvečamo obnovam trgovin. Z novim formatom smo osvežili videz trgovin v Ljubljani BTC – ju in Črnučah, Kamniku, Lescah in Lenartu. Do konca leta bomo zaključili tudi z obnovo trgovine v Ajdovščini, kjer že potekajo dela. Podobno nameravamo v začetku naslednjega leta storiti tudi s trgovino v Celju. 

Znani ste po tem, da imate lastne blagovne znamke praktično na vseh izdelkih, ki jih ponujate na policah in po tem ste nekaj posebnega med vsemi trgovci v Sloveniji?

Res je, da nimamo poznanih blagovnih znamk, ampak razvijamo lastne blagovne znamke saj na tak način lahko kupcem ponudimo kvalitetne izdelke po zares ugodnih cenah. Na nek način lahko rečemo, da je to tudi naša konkurenčna prednost saj lahko kupci naše artikle dobijo samo v naših poslovalnicah in nikjer drugje.

Če omeniva mesnico, je pri vas zanimivo, da zaposleni veliko komunicirajo s potrošniki, kar drugje ni ravno praksa, verjetno ne samo zato, ker so iz njihovega kraja?

Tako je. V trgovinah poizkušamo ustvariti prijazno okolje tako za naše kupce kot za naše zaposlene. V večini trgovin imamo oddelek mesnice, kjer mesarji pripravljajo izdelke. Mesnica se sicer malenkost razlikuje od mesnic naših konkurentov ampak naši mesarji so vedno na voljo kupcem, da jim ustrežejo in pripravijo izdelke, ki jih kupci želijo.

Koliko sodelujete s hrvaškim delom Eurospina in ali si delite mogoče distribucijski center, ki ga imate v Celju in sicer s kom sodelujete največ glede  dobaviteljev oz. distribucije?

Centralno skladišče Eurospin Eko je v Celju. Trenutno z delom asortimana oskrbujemo tudi trgovine na Hrvaškem dokler Eurospin Hrvaška ne bo zgradila novega skladišča  v začetku naslednjega leta. Glavnino dela na področju logistike za nas izvaja Intereuropa d.d.
.
Kot ste dejali daleč največ ponujate italijanskih izdelkov, kako pa poteka sodelovanje s slovenskimi dobavitelji?

Sodelovanje z slovenskimi dobavitelji poteka zelo dobro. Naš cilj je v prihodnjih letih veliko število tujih živilskih artiklov zamenjati z slovenskimi. Kar zadeva neživilske izdelke prihajajo res večinoma iz Italije. 

Kaj pa sodelovanje z bazo v Italiji, saj niti niste toliko mlajši in vas imajo verjetno kar za domače (op. p. Slovenija ima ob Italiji edina  Eurospin na trgu, lani se jima je priključila še Hrvaška)? 

Eurospin je v Italiji prisoten že 28 let, v Sloveniji pa več kot 17 let. Sodelovanje z matičnim podjetjem poteka zelo korektno in je zelo prepleteno tako da, smo na vseh področjih v kontaktu na dnevni bazi. Glede na to, da skupaj delamo že 17 let lahko rečemo, da smo kar domači.

Vaš slogan je: ???????»Pameten nakup???????» in ker poznamo Italijane kot izbirčne kar zadeva hrano, saj so pravi gurmani, bo to kar držalo tudi kar zadeva vašo ponudbo, saj ne glede na to, da gre za diskontne cene,  kupci za primerno plačilo dobijo kvaliteto celo višjega cenovnega razreda, mar ne?

Naš slogan želi povedati, da je pri nas pametno nakupovati, saj naši kupci z vsakim nakupom prihranijo. Naša filozofija je, da mora biti nakup čim bolj enostaven, hiter in ugoden ter seveda z poudarkom na kvaliteti izdelkov. Prav zaradi tega se v Eurospinu ne poslužujemo raznih kartic zvestobe ali zbiranja točk saj ponujamo kupcu vsak dan pametni nakup!

Sedaj imate 53 trgovin v Sloveniji, a ste se z odpiranji glede na napovedi, da jih boste imeli 70 mogoče celo malce ustavili. Je kak poseben razlog ali ste načrte spremenili?  

Naš cilj je imeti razvejano mrežo trgovin po celi Sloveniji. Načrtov nismo spreminjali in na daljši rok želimo imeti preko 70 trgovin v Sloveniji. Res je, da se nekateri projekti vlečejo tudi po več let zaradi birokratskih zapletov pri pridobivanju gradbenih dovoljenj ampak naši cilji ostajajo enaki. Poleg novih trgovin smo v zadnjem letu začeli z obsežno prenovo obstoječih poslovalnic saj želimo s tem kupcem še polepšati nakupovalno izkušnjo v naših trgovinah.