Predlog strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma 2022-2028 bo pripravilo avstrijsko podjetje PKF tourismexperts. Turistično strategijo do 2028 bo izdelalo avstrijsko podjetje PKF tourismexperts
Slovenija
10.09.2021
Predlog strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma 2022-2028 bo pripravilo avstrijsko podjetje PKF tourismexperts. To podjetje je med štirimi prijavljenimi na razpis izbralo gospodarsko ministrstvo. Strategijo bo izdelalo za 78.285 evrov, je razvidno iz portala javnih naročil.
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je javno naročilo za izdelavo strategije trajnostnega razvoja slovenskega turizma v obdobju 2022-2028 objavilo marca, projekt pa ocenilo na 80.000 evrov brez davka na dodano vrednost. Izbrani ponudnik naj bi strategijo izdelal v petih mesecih.
Na razpis so prispele štiri ponudbe. Dopustni sta bili ponudbi omenjenega avstrijskega podjetja, ki je sicer ponudil najvišjo ceno, in ponudba Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in družbe Horwath i Horwath Consulting iz Zagreba. Ponudbi Univerze na Primorskem, Fakultete za turistične študije - Turistica in Bluerock International iz Zagreba in Fakultet za menadžment u turizmu in ugostiteljstvu iz Opatije je ministrstvo zavrnilo kot nedopustni zaradi neizpolnjevanja kadrovskih zahtev javnega naročila.
Letos se izteka veljavnost aktualne strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021. Ta je Slovenijo opredeljevala kot butično destinacijo za zahtevnega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi.
Nova strategija bo, kot so ob objavi javnega naročila zapisali na gospodarskem ministrstvu, morala mora učinkovito nasloviti posledice epidemije covida-19, ki je močno prizadela slovenski turizem. Hkrati mora določiti ukrepe za razvoj trajnostnega turizma visoke dodane vrednosti, ki v rast in razvoj vključuje lokalne skupnosti in zaposlene v turizmu in je odgovor na njihove potrebe.
Slovenija


