SLO bocni levo
SLO bocni desno

Na jubilejnem SOF o soodgovornosti za skupno prihodnost

Slovenija

09.09.2021

Svoja vrata je danes v Ljubljani odprl jubilejni, 30. Slovenski oglaševalski festival. Letošnji program dvodnevnega dogodka bo snovalo prek 50 domačih in tujih strokovnjakov.

Organizatorji se bodo na jubilejnem festivalu glede na pomembne okoljske in družbene spremembe zadnjih desetletij posvetili raziskovanju soodgovornosti, ki jo imajo pri teh spremembah blagovne znamke, mediji in agencije ter poskušali najti poti, vzdržne tako za okolje in družbo kot za posel.

Osrednji dogodek bo jutrišnji pogovor s predsednikom države Borutom Pahorjem, ki se bo vrtil tudi okoli trajnosti.

Jutri bo podeljena še stanovska nagrada Oglaševalec leta. Naziv je prejelo podjetje NLB, ki je v zadnjih nekaj letih naredilo opazen preboj pri vseh marketinških in komunikacijskih aktivnostih ter vodilo konsistentno komunikacijo z vsemi ključnimi segmenti.
 
Po podatkih Slovenske oglaševalske zbornice, organizatorice SOF-a, je bilo v tekmo prijavljenih 100 del več kot lani, zmagovalci pa bodo znani na Zlati noči, zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, ki bo jutri.
 
Med agencijami, ki so se letos razveselile največ uvrstitev, je Futura DDB, ki ima kar 17 finalistov. Futuri sledijo Herman & partnerji (15 finalistov), Internavti (14), SHIFT (13) in Luna TBWA (11).
 
Med naročniki ima največ finalistov, kar 15, Mercator, sledijo mu A1 Slovenija, Lidl Slovenija in NLB s po desetimi in Lesnina z devetimi finalisti.

Vse finaliste si lahko ogledate na tej povezavi.