SLO bocni levo
SLO bocni desno

Na naročilo STO za izdelavo strategije DGT prispela ena ponudba

Slovenija

01.09.2021

Slovenska turistična organizacija (STO) je na javno naročilo za izdelavo strategije digitalne transformacije slovenskega turizma od leta 2022 do 2026 v roku prejela eno ponudbo. 

To je oddal Center poslovne odličnosti ljubljanske ekonomske fakultete v skupnem nastopu s podjetjem Horwath i Horwath Consulting iz Zagreba.

Rok za oddajo ponudb se je iztekel danes ob 12. uri, odpiranje je bilo javno. Kot izhaja iz objave na portalu javnih naročil, je edini ponudnik - Center poslovne odličnosti ljubljanske ekonomske fakultete in Horwath i Horwath Consulting iz Zagreba - strategijo pripravljen narediti za 47.580 evrov z DDV. Toliko je tudi s strani STO ocenjena vrednost javnega naročila.

STO želi s strategijo pridobiti krovni strateški dokument s konkretizacijo ukrepov in projektov za digitalno transformacijo na nacionalni ravni, na ravni destinacij ter na ravni ponudbe. Cilj je pridobiti zgoščen, pregleden in praktično naravnan dokument z visoko uporabno vrednostjo ter jasno izpostavljenimi usmeritvami in kazalniki uspešnosti, vezanimi na posamezna vsebinska področja, so poudarili.

Slovenski turizem za okrevanje po pandemiji covida-19 in dolgoročneje potrebuje visoko stopnjo inovacij na področju digitalizacije ter interoperabilnost sistemov, so ocenili. Zato mora strategija po njihovem povezati relevantne obstoječe rešitve ter omogočiti pospešen razvoj novih storitev v povezanem informacijskem okolju slovenskega turizma.