SLO bocni levo
SLO bocni desno

MM:"V nekaj mesecih prodanih kar 400.000 izdelkov Ana Roš & Roš"

Slovenija

31.08.2021

Slovenski trgovec Tuš je v težki situaciji, ki jo je gospodarstvu oovzročil koronavirus, prepoznal priložnost. Za kmete, pridelovalce, predelovalce, živilske obrtnike in slovensko živilsko proizvodnjo, poroča MM (Marketing Magazin).

V Tušu so prepoznali priložnost, da dokažejo, da so doma v Sloveniji, pa četudi že sicer svoje police zalagajo z več kot 70% izdelkov slovenskega porekla.
 
Po sklenjenem dogovoru z vrhunsko slovensko kuharsko mojstrico Ano Roš je nastal projekt z imenom Ana Roš & Tuš. Skupaj so si zastavili le eno vprašanje.
 
Kaj se zgodi, če Slovencem na trgovskih policah ponudijo vrhunske kulinarične izdelke po recepturah priznane chefinje Ane Roš (desno na fotografiji z Andražem Tušom, direktorjem Engrotuša d.o.o.), pripravljene iz lokalnih sestavin, ki bi sicer zaradi razmer na trgu propadale?