Slovenski trgovec Tuš je v težki situaciji, ki jo je gospodarstvu oovzročil koronavirus, prepoznal priložnost. Za kmete, pridelovalce, predelovalce, živilske obrtnike in slovensko živilsko proizvodnjo, poroča MM (Marketing Magazin).MM:"V nekaj mesecih prodanih kar 400.000 izdelkov Ana Roš & Roš"
Slovenija
31.08.2021
Slovenski trgovec Tuš je v težki situaciji, ki jo je gospodarstvu oovzročil koronavirus, prepoznal priložnost. Za kmete, pridelovalce, predelovalce, živilske obrtnike in slovensko živilsko proizvodnjo, poroča MM (Marketing Magazin).V Tušu so prepoznali priložnost, da dokažejo, da so doma v Sloveniji, pa četudi že sicer svoje police zalagajo z več kot 70% izdelkov slovenskega porekla.
Po sklenjenem dogovoru z vrhunsko slovensko kuharsko mojstrico Ano Roš je nastal projekt z imenom Ana Roš & Tuš. Skupaj so si zastavili le eno vprašanje.
Kaj se zgodi, če Slovencem na trgovskih policah ponudijo vrhunske kulinarične izdelke po recepturah priznane chefinje Ane Roš (desno na fotografiji z Andražem Tušom, direktorjem Engrotuša d.o.o.), pripravljene iz lokalnih sestavin, ki bi sicer zaradi razmer na trgu propadale?


