
M Soseska z regijskim šovom talentov
Slovenija
26.08.2021
V sklopu M soseske se na TikToku odvija regijski šov talentov, s katerim Mercator znova poudarja svoj inovativen pristop do mladih. poroča MM (Marketing Magazin).

V okviru projekta Mercator izziva plesalce in vse druge, ki radi plešejo, iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ter Črne gore. Zmagovalec si bo priplesal 14-dnevno potovanje v Los Angeles z vključenimi plesnimi urami z najboljšimi plesalci sveta.
S tekmovanjem pozivajo mlade nadobudne plesalce in ljubitelje plesa, da zaplešejo in pokažejo svoje adute. M soseska namreč "želi spodbuditi mlade talente k ustvarjalnosti, ki prinaša žar borbe, uspeh in zabavo".
Glavni komunikacijski kanal za to oddajo je TikTok, vsebine pa so na voljo tudi na msoseska.tv in drugih Mercatorjevih profilih na družbenih omrežjih.
Obeta se še več regijskih oddaj
"M soseska ni zgolj slovenski, temveč regijski projekt. Prvič je bilo to izpostavljeno v oddaji Rdeče in črno z Vesno Milek v epizodi, kjer sta gostovala Senidah in Cazzafura, ki je bila izredno uspešna in je dosegla zavidljivo gledanost tudi zunaj Slovenije. MTikTok Dance Akademija pa to še nadgrajuje in tudi v prihodnje si lahko na M soseski obetamo še več regijskih oddaj," je pojasnila Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, in dodala, da s tovrstnimi oddajami Mercator dokazuje, da razume zelo raznolike ciljne skupine in kaže svojo mladostnost.
Šov sicer poteka preko štirih plesnih izzivov (prvi se je že začel), pri čemer se tekmovalci lahko prijavijo na zgolj enega ali pa več izzivov. Sodelujejo tako, da se naučijo plesne koreografije s pomočjo počasnejših posnetkov, ki so objavljeni na YouTubu, svoj ples posnamejo in objavijo na TikToku. V žirijo je najboljši sosed poleg glavnega mentorja, trenutno najbolj "vročega" koreografa na Balkanu, Žige Sotlarja, povabil tudi slovenskega TikTokerja, Žigo Kukoviča, in balkansko superzvezdnico Saro Jo.


