
Green&Safe z novimi komunikacijskimi orodji
Slovenija
02.08.2021
Slovenska turistična organizacija (STO) je posodobila ključna komunikacijska orodja komunikacijske platforme in znamke Green&Safe, s katero slovenski turizem komunicira spoštovanje varnostnih standardov v času globalne pandemije covida-19.
Do danes je uporabo znamke Green&Safe registriralo skoraj 1000 turističnih ponudnikov.
Turistični ponudniki so lahko svoja prizadevanja pri uvajanju varnostnih standardov, trajnostnega ravnanja in komuniciranja Slovenije kot trajnostne in varne destinacije v preteklih mesecih nadgradili z registracijo uporabe znamke Green&Safe (v prevodu: zelena in varna). STO jih sedaj vabi k uporabi posodobljenih komunikacijskih orodij, so sporočili iz organizacije.
Tako so na STO pripravili priporočila v obliki plakatov, skladna s higienskimi priporočili Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ), v slovenskem, angleškem, nemškem in italijanskem jeziku. V omenjenih jezikih je na voljo tudi povzetek informacij o prizadevanjih za varno in odgovorno počitnikovanje gostov v obliki letakov. Slednji so namenjeni deljenju gostom ob prihodu, vsebino pa lahko turistični delavci vključijo tudi v druge oblike informiranja na destinaciji.
Materiale lahko ponudniki personalizirajo in nanje dodajo svoje logotipe.
Turistični deležniki, ki upoštevajo standarde Green&Safe in se registrirajo pri STO, prejmejo tudi nalepko odgovornih potovalnih standardov, ki združuje znak Green&Safe in globalni znak Svetovnega sveta za potovanja in turizem (WTTC) Safe Travels. Poleg tega jim je omogočen dostop do komunikacijskih orodij in znaka ter priporočil uporabe komunikacijske platforme.



