
Pivo Zlatoroglič z navdihom Primoža Rogliča
Slovenija
30.07.2021
V Pivovarni Laško so se olimpijskemu prvaku v kronometru iz Tokia poklonili s pivom, ki so ga poimenovali Zlatoroglič.
Kot je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, se je ideja za Zlatorogliča porodila interno in kot po navadi v času nekje med sestanki in delovnimi obveznostmi, ko je takoj po kronometru po vsej Sloveniji odmevalo "zlato ima Roglič". "Če smo konkretni, je ta besedna zloženka kanila v glavo našemu vodji blagovne skupine Laško Urbanu (Krambergerju, op. p.). Potem je bila potrebna samo še hitra oblikovalska (re)akcija, da smo ujeli včerajšnji trenutek, ki bo šel v zgodovino naše državice. V redni prodaji tega piva sicer ne bo, bomo pa zagotovili, da en 'sixpack' Zlatorogliča zagotovo pride v roke tistemu, ki je zanj najbolj zaslužen, torej samemu Primožu Rogliču," pojasnjuje Mežanova.
Kot dodaja za Marketing Magazin, Pivovarna Laško že od začetka olimpijskih iger diha skupaj z našimi športniki. "Še več, še pred tem smo vsakemu izmed njih v Tokio poslali personalizirane pločevinke z željami. En del je včeraj na svojem profilu na Instagramu že napovedal Ciril Komotar, delili so jih športniki v Tokiu, drugi del pa danes razkrijemo še na naših kanalih."



