SLO bocni levo
SLO bocni desno

Promocija turističnih ponudnikov Krasa, Goriških Brd in Vipavske doline

Slovenija

12.07.2021

Turistične destinacije Kras, Goriška Brda in Vipavska dolina so se drugo leto zapored povezale v skupno akcijo. Do konca leta bodo obiskovalcem, ki bodo na tem območju ostali vsaj dve noči, pripravili dodatne ugodnosti, od vinskih degustacij in popustov pri vstopninah za znamenitosti do sedaj še gurmanskih krožnikov.

Rdeča nit letošnjega dogajanja je odkrivanje raznolikosti in žlahtnosti teritorija prek kulinaričnih okusov. Posebej za letošnjo akcijo so gostinci pripravili krožnike Čas za vas, ki so sestavljeni iz svežih lokalnih sestavin, pripravljeni pretežno po tradicionalnih receptih posamezne regije, z dodano noto kreativnosti kuharskih šefov.

Čas za Vas. Brda. Vipavska dolina. Kras. letos povezuje več kot 20 znamenitosti, več kot 40 gostincev, več kot 40 vinarjev in več kot 100 lokalnih vodnikov, ob tem pa sledi zelenim smernicam slovenskega turizma.

"Če smo v lanskem letu dali velik poudarek na kulturno dediščino in na naše avtohtone sorte vin, pa smo letošnjo aktivnost nadgradili še z gastronomsko zgodbo. Dodajamo krožnike Čas za vas pri naših gostincih, poleg tega smo v zgodbo vključili tudi številne vinarje, pri katerih bo tudi letos mogoče opraviti številne degustacije," je na današnji novinarski konferenci na Dobrovem povedala direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec.

Poleg vseh znamenitosti, vinarjev in gostincev so letos v akcijo vključili tudi lokalne vodnike, tako da se obiskovalci krajev ob slovensko-italijanski meji odpravijo na odkrivanje lepot zahodnega dela Slovenije tudi v družbi vodnikov.

Obiskovalci bodo na svojih nastanitvah dobili posebne kartice, ki jim bodo omenjene ugodnosti tudi nudile. Če je lani akcija trajala do septembra, pa bodo letos ugodnosti dosegljive turistom vse do konca leta. Prav tako ne bo namenjena le domačim obiskovalcem, pač pa tudi turistom, je še povedala Novak Samčeva.

Letos se je organizatorjem akcije pridružilo še več ponudnikov, kar je po njenih besedah dokaz tega, da je bila akcija v lanskem letu uspešna. Temu pritrjujejo tudi doseženi rezultati. V Goriških Brdih so imeli tako v času turistične sezone 25 odstotkov več nočitev kot leta 2019, poleg tega so zabeležili več kot 150-odstotno povečanje obiska kulturnih znamenitosti, je še dejala.

Podobne rezultate so zabeležili tudi na turističnih destinacijah Kras in Vipavska dolina, zato so se letos odzvali na še razširjeno ponudbo. Nekoliko manjši obisk kot na Krasu so sicer zabeležili Zavodu za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, slednje je veljajo predvsem za samo Novo Gorico.

Akcijo ponudnikov podpira tudi Slovenska turistična organizacija (STO), ki je akcijo "Zdaj je čas. Moja Slovenija" namenila prav tovrstnemu povezovanju turističnih ponudnikov.

"Z vse večjim zanosom povezujemo teritorij v prepričljivo zgodbo, ki upoštevaje velikost premore največ vinarjev, uvrščenih na najpomembnejše svetovne lestvice, največ Michelinovih zvezdic kuharskih chefov, največ zlatih in srebrnih slovenskih zelenih destinacij in okoljsko certificiranih ponudnikov turističnih storitev, največ znamenitosti z znamko Unescova dediščina človeštva. V ospredje postavljamo spoznavanje avtohtonih posebnosti regije Brd, Vipavske doline in Krasa z Brkini, spodbujamo razpršitev gostov, odkrivanje kulinaričnih dobrot z lokalnimi sezonskimi darovi narave in kar je najbolj pomembno, tkemo trajne vezi med deležniki," je ob vabilu na turistični oddih še dejala Tina Novak Samec
 
Tudi s Hitovimi restavracijami

Družba Hit se že drugo leto zapored pridružuje akciji Čas za vas, ki s pestro dodatno ponudbo turistom prinaša obogateno doživetje lokalnega. Na pot odkrivanja naravnih in kulturnih znamenitosti ter eno-gastronomskih posebnosti Vipavske doline, Brd in Krasa se bodo lahko podali tudi gostje Hitovih hotelov Perla, Park, Lipa in Sabotin.