SLO bocni levo
SLO bocni desno

Žganje, ki “boža”, se je predstavilo v Švicariji

Slovenija

24.06.2021


Шамар (Šamar = Klofuta) je nova blagovna znamka premium žganja na slovenskem trgu, ki ga je razvilo podjetje G3 Spirits, vodilno distribucijsko podjetje v regiji in ki je bilo po srbskem in črnogorskem trgu še v času korone, dosegljivo tudi v Sloveniji, a so ga (ne)uradno predstavili šele zdaj v ljubljanskem Tivoliju, pred Švicarijo. 

Шамар je novo žganje na trgu, ki se že na prvi pogled (beri okus) razlikuje od vsega, kar smo lahko preizkusili doslej, najbolje je opisano z naslednjimi besedami: "Revolucionarno žganje!" Шамар kombinira dve različni vrsti sadja; slivovici so v svojem tajnem receptu dodali odtenek "dunje" (kutine) in pri tem je nastalo žganje, ki predstavlja prijetno in edinstveno izkušnjo. Izdelek in znamka predstavljata inovacijo in super premijsko žganje, ki je pitno, prijazno in kar drsi po grlu ter ga boža, kot so to žganje slikovito opisali proizvajalci. Tak okus ustvarja nove priložnosti za konzumacijo. Take, ki so bile popolnoma netipične za žganje in ki so s Klofuto možne. Za dnevno ali nočno različico ...
Gre za vrhunsko kvaliteto vsake posamezne sestavine, posebna pa je tudi steklenica, ki "kvalificira" Шамар za konzumacijo v vrhunskih barih in nočnih klubih, in jo postavlja z ramo ob rami k največjim svetovnim blagovnim znamkam. Izredno piten okus in "gladkost" delata žganje Шамар za idealnega kar zadeva "mešanje" in pripravljanje koktejlov, kar je bilo doslej ravno tako nepredstavljivo za katerokoli žganje.
Priporočajo, da Шамар konzumirate čistega in ledeno hladnega, a tudi v kateri koli od svojih priljubljenih mešanic ali koktejlov, saj so kombinacije "neomejene."


Nitche: "Ponosni smo na Klofuto"

"V več kot 25-letih G3 Spirits podjetje uspešno zastopa in razvija mednarodne blagovne znamke na ozemlju bivše Jugoslavije. V prejšnjih letih smo vedno razmišljali in se trudili, da bi izkoristili ogromne izkušnje in znanje v razvoju blagovnih znamk. Zelo smo ponosni na dejstvo, da smo lansirali tudi prvo lastno blagovno znamko na srbski trg. Шамар ne le da predstavlja pomemben strateški cilj in dosežek v zgodovini našega podjetja, ampak predstavlja utelešenje vsega, kar naša organizacija predstavlja: inovacijo, izvrstnost in kvaliteto,” je dejal Rouven Nitsche, izvršni direktor G3 Spirits.