SLO bocni levo
SLO bocni desno

Jubilejni SOF v znamenju trajnosti

Slovenija

01.06.2021

Letošnji Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo že 30. po vrsti. Jubilejna prireditev bo zaradi koronskih ukrepov ponovno potekala v Ljubljani, in sicer 9. in 10. septembra. 
Organizatorji tudi tokrat pripravljajo pester program, ki bo številnim slovenskim oglaševalcem in marketingašem ponudil vsebine pod sloganom:"Soodgovornost za prihodnost".
 
oleg aktualnih vsebin, posvečenih tematiki trajnostne družbene odgovornosti, organizatorji obljubljajo že tradicionalno sproščeno druženje, ki bo tokrat potekalo na varni, a prijetni distanci, ter vsakoletno parado kreativnosti v tekmovalnem delu.

Odgovornost pri soustvarjanju skupne prihodnosti

Letošnji osrednji dogodek oglaševalske stroke bo naslovil teme, ki so pomembne za razumevanje soodgovornosti oglaševalcev, agencij in medijev pri soustvarjanju naše skupne prihodnosti.
 
Številni govorci bodo naslovili dolgoročno vzdržno poslovanje, se poglobili v krožno gospodarstvo in poskusili približati vlogo odgovornih komunikatorjev, ki morajo postati del sprememb, ne le pasivni prejemniki vsebin.
 
Med njimi bosta Enzo Smrekar, glavni direktor Atlantic Droge Kolinske, ter David Kovačič, generalni direktor Spar Slovenija, ki bosta sodelovala na okrogli mizi z naslovom:"Preobrazite svoje podjetje. Preobrazite svet".
 
Manjkale ne bodo niti navdihujoče zgodbe ustanoviteljev mlajših podjetij, med katerimi bo Dejan Mitrović, ustanovitelj tehnološkega podjetja Bulkify – platforme za množično zagotavljanje trajnostne, zdrave hrane samostojnih proizvajalcev po grosističnih cenah –, ki bo sodeloval v navdihujočem pogovoru:" Zeleni ... pa ne od zavisti: Ni jim ravno za sonaravno.".

Nagrade za najboljše kreativne rešitve

Tekmovalni del bo že tradicionalno ponudil pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru. Strokovna žirija, ki ji bo tokrat predsedoval Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor pri agenciji Luna/TBWA, bo tudi na letošnji paradi kreativnosti izbrala najboljše oglaševalske rešitve. Pri tem obljubljajo nekaj novosti. Največja je "koronska" skupina COVID-19 kot odgovor na pandemijo, ki je pošteno izzvala kreativne ustvarjalce v agencijah. Organizatorji bodo 50 odstotkov vseh sredstev, zbranih s prijavninami za dela v tej skupini, namenili v dobrodelne namene projektu Botrstvo.

Kljub nepredvidljivim časom organizatorji poleg zanimivih govorcev in prestižnih nagrad tudi letos obljubljajo dobro zabavo – tokrat sicer na varni, a "prijetni" razdalji.