Zadnje dejanje nogometne klubske sezone na domačih zelenicah, finale Pokala Pivovarne Union, so na koprski Bonifiki dobili nogometaši Olimpije, Celjane so premagali z 2:1. To je sedma pokalna lovorika za zmaje.
Najštevilčnejše klubsko tekmovanje v Sloveniji ima novega partnerja in novo podobo. Dolgoletni partner Nogometne zveze Slovenije, Pivovarna Laško Union, se je s strateško usmeritvijo v nogomet usmeril v tri segmente – poleg moške nogometne reprezentance se preko pokalnega tekmovanja odločneje podaja še v klubski nogomet, pri naši največji pivovarni pa so ob tem prepoznali priložnost za razvoj in večjo prepoznavnost tudi v segmentu ženskega članskega reprezentančnega nogometa.
Pokalno tekmovanje bo vsaj dve sezoni nosilo novo ime – Pokal Pivovarna Union, nova pa je tudi podoba, kjer se je stilizirani podobi pokalne lovorike, ki je bila v prejšnjem logotipu tekmovanja, pridružil tudi prepoznavni zmaj blagovne znamke Pivovarne Union.
Zmagovalec pokala je dobil 60.000 evrov in 10.000 evrov v brezplačnih izdelkih, poraženec v finalu pa 10.000 evrov in 10.000 evrov v brezplačnih izdelkih.