
Enoodstotna rast naložb v digitalno oglaševanje
Slovenija
25.05.2021
IAB Slovenija je predstavil ugotovitve raziskave AdEx o naložbah v digitalno oglaševanje za leto 2020, poroča Marketing magazin.
Vrednost naložb v oglaševanje,ocenjujejo na okrog 61,3 milijona evrov, kar je v primerjavi z letom prej minimalno, a glede na okoliščine presenetljivo povečanje.
Na 22. IAB Akademiji je Zoran Savin, direktor IAB Slovenije, povedal: "Slovenski trg digitalnega oglaševanja je koronakriza prizadela, a na srečo ne v tolikšni meri, kot bi lahko pričakovali. Ocenili so ga na 61,3 milijona evrov oziroma odstotek več kot leta 2019."
Rast je minimalna, a pomembno je, da je. Vsekakor pozitivno za leto 2020, ko je koronavirus zelo zaznamoval oglaševalske naložbe. Ob tem je Savin poudaril, da bi bila dejanska rast lahko še večja, saj poslovna poročila izkazujejo manjši upad naložb v spletne male oglase.



