SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nova direktorica multinacionalke Procter & Gamble za Hrvaško in Slovenijo je Nikolina Silov Konjevod

Slovenija

14.05.2021

Procter & Gamble je za generalno direktorico za Hrvaško in Slovenijo imenoval Nikolino Silov Konjevoda, so sporočili iz podjetja.

Konjevoda je kariero v tem koncernu začela pred 15 leti, kjer je prešla pot od voditeljice lokalnih prodajnih ekip, voditeljice kategorije proizvodov za nego oblačil vse do direktorice v kategoriji proizvodov za osebno higieno na trgih Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike.
 
Niz vodilnih položajev na regionalnih trgih je Nikolina nadaljevala s položajem direktorice distributerjev na trgih Madžarske, Slovenije in Hrvaške, pred tremi leti pa je prevzela naloge komercialne direktorice za trge Madžarske, Slovenije in Hrvaške. Zdaj je napredovala do vloge direktorice velikana Procter & Gamble za Hrvaško in Slovenijo, kjer se bo trudila za izpolnjevanje programa pod nazivom "Ambition 2030".
 
Eden od ciljev tega programa je uporaba do 100-odstotne reciklirane plastike v 10-letnem roku in nadaljevanje gradnje zaupanja potrošnikov v znano blagovno znamko. "Obstajajo tri glavna področja, kjer bomo dodatno usmerjali pozornost v času pred nami. To so najprej inovacije, s katerimi je vsakdan enostavnejši, pri čemer bosta higiena in zaščita zdravja še bolj prišli do izraza ravno v času pandemije. Potem so pomembne inovacije v proizvodnji, razvoju proizvodov in pristopu do kupcev. Procter & Gamble, kot moč za dobro, s svojim delovanjem v trajnostnem razvoju nadaljuje s pomočjo tistih, ki delajo na področju varstva okolja. V sklopu nove Citizenship kampanje „Lead with Love" izvajamo  program „Acts of Good 2021", ki promovira trajnost, podporo skupnosti in podjetniškim inovacijam," je izjavila  Nikolina Silov Konjevoda.

Blagovne znamke Procter & Gamble so v teh dveh državah že leta v vrhu v svojih kategorijah. Ariel, Pampers, Gillette, Oral-B, Pantene, Head & Shoulders, Jar, Always, Lenor in številni drugi izdelki imajo visok ugled med kupci.