
Ljubljanske mlekarne uvajajo nov pokrovček za izdelke Mu in EGO
Slovenija
30.04.2021
Ljubljanske mlekarne na trg pošiljajo prenovljeno embalažo izdelkov blagovnih znamk Mu in EGO. Tista ključna novost je v pokrovčku, ki ni več dvostopenjski. Vrednost investicije znaša tri milijone evrov.

Odpiranje z enim zasukom je za potrošnike precej bolj enostavno. Do zdaj so uporabljali dvostopenjski pokrovček z membrano (model Katla S30), zdaj pa prehajajo na model z enostopenjskim pokrovčkom (model Eifel O38). Iz Ljubljanskih mlekarn so za Uporabno stran sporočili, da nov način odpiranja prinaša še nekaj dodatnih prednosti.
Nov je zaščitni obroč, ki je pokazatelj, da izdelek ni bil predhodno odprt, hkrati pa omogoča, da je izdelek po odprtju možno lepo zapreti nazaj, brez nevarnosti kapljanja. Da so v Ljubljanskih mlekarnah lahko prešli na uporabo drugačnega pokrovčka, je bila potrebna investicija v nov polnilni stroj. Embalaža z novim pokrovčkom je višja in se odpre z le enim zasukom. V Ljubljanskih mlekarnah so pojasnili, da bodo nov način odpiranja dobili vsi tekoči jogurti EGO in Mu (naravni in sadni), sladka smetana Mu ter sveže mleko Mu.
To pomeni, da bodo enostopenjski pokrovček dobili vsi izdelki, ki so v tetrapak embalaži in hkrati hlajeni. Sem tako na primer ne spadata Mu Cuisine alpska smetana za kuhanje in alpsko mleko. Ta izdelka je namreč moč hraniti na sobni temperaturi ter imata zato drugačno embalažo in odpiranje. Nekatere izdelke z odpiranjem z enim zasukom je mogoče že zaslediti na policah, na primer sveže mleko in smetano. V prihodnjih tednih bodo postopoma prihajali tudi jogurti.


