V današnjem Delu je novinarka Božena Križnik raziskovala stanje na področju proizvodnje in prodaje sladkarij v podjetju Mars Balkan, ki je hčerinsko podjetje svetovnega koncerna. Delo od doma prakticirajo že najmanj desetletje.
Med pandemijo so se navade potrošnikov spremenile. Med drugim so znatno manj kupovali impulzivno, kar se je podjetju Mars Balkan poznalo pri prodaji žvečilnih gumijev in sladkarij, zrasla pa je prodaja osnovnih živil. Mars je tako prodal več riža, njegov novi regionalni direktor Predrag Milinčić pa opaža tudi, da smo Slovenci bolje skrbeli za svoje štirinožne prijatelje, so zapisali v Delu."Zaradi omejevanja socialnih stikov in ostajanja doma so se impulzivni nakupi, med katere sodijo žvečilni gumiji in sladkarije, znatno zmanjšali," je dejal Milinčić.
To je trend, ki velja za celoten trg in ki je bil pričakovan., saj se je frekvenca obiskov potrošnikov, zmajšala.
Obratno je bilo pri hrani oz. v njihovem primeru rižu Ben's Originalu in izdelkih za hišne ljubljenčke.
Mars je na slovenskem trgu že dobri dve desetletji in je vodini v segmentu žvečilnih gumijev in bonbonov, zelo dobro pa jim gre tudi v segmentu oskrbe hišnih ljubljenčkov.
Družinsko podjetje z več kot stoletno tradicijo Mars, Inc. proizvaja sladkarije, žvečilne gumije, živila, pijače in izdelke za nego hišnih ljubljenčkov. Podjetje ima v lasti več kot 115 blagovnih znamk, vključno z blagovnimi znamkami v vrednosti milijarde dolarjev, kot so M&M’s, Snickers, Twix, Pedigree in Whiskas. V Sloveniji je Mars, Inc. vodilno podjetje v segmentu žvečilnih gumijev z znanimi blagovnimi znankami Orbit, 5, Airwaves in SkittlesV načrtu za trajnostni razvoj so zapisali, da bodo vložili milijardo dolarjev za hitrejšo odpravo grožnje sprememb podnebja in proti revščini.Dosegli so že zmanjšanje porabe vode za 19,8 %. |