
Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času
Slovenija
16.04.2021
Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave, se je včeraj, 15. aprila, na povabilo organizatorja EY udeležil spletne konference z naslovom:"Post-COVID: Road to Recovery."
Predsednik Mercatorjeve uprave Tomislav Čizmić (na fotografiji) je na okrogli mizi govoril o izzivih, s katerimi so se soočali v Mercatorju v času pandemije. Kot ključne dejavnike uspešnega poslovanja ob aktualnih izzivih je izpostavil pravočasne priprave pred epidemijo, hitre in pravilne informacije, zaščito in motivacijo zaposlenih, skrb za varnost kupcev, tesne stike z dobavitelji in zaščito nabavne verige, prilagoditev sortimenta in planogramov, ukrepe za ohranjanje likvidnosti in učinkovito vodenje ključnih aktivnosti.
Izpostavil je tudi Mercatorjevo dobro izhodišče spletne trgovine, saj je tehnološki inovator v regiji in prvi trgovec s spletno trgovino. Na vrhuncu krize je velik izziv predstavljal izjemen porast povpraševanja, zaradi katerega so morali hitro prilagoditi infrastrukturo spletne prodaje. Vse to so bili veliki izzivi, toda Mercator se je izkazal kot zmagovalec, saj je kot odgovor na spremenjene razmere ustvaril inovativno medijsko platformo in se še bolj povezal s kupci.



