SLO bocni levo
SLO bocni desno

Nova,102. številka revije InStore pri naslovnikih in na spletu

Slovenija

04.04.2022

Izšla je nova številka revije InStore. Vsebina (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Lahko jo preberete tudi v elektronski izdaji v zavihku desno zgoraj(www.instore.si).

Začne se s stalnim bogatim pregledom novic in novih objektov s trgovinskega področja v regiji in po svetu, med katerimi izpostavljamo tudi konference, ki jih organizirata naši redakciji v Srbiji (Marketing Summita 10.maja v Beogradu in dan kasneje v Zagrebu) in še pred tem beograjsko konferenco:"POSLOVNI TRENDI 2022".
 
Poseben prostor smo namenili razširjeni Supernovi na ljubljanskem Rudniku, ki jo bodo odprli 6.aprila in veliki investiciji Intersnacka Adrie z novim skladiščem v Hercegovcu v katerega so vložili 33 milijonov kun.
 
Naj še posebej izpostavimo pogovor z izvršno direktorico oddelka pijač Skupine Supernova Martino Roša.
 
Tema pogovora je bila tudi kadrovska problematika, v naslovu pa smo izpostavili njeno misel, da so časi velikih šefov minili...
 
Drug regionalni intervju smo opravili z Nenadom Momčilovom, direktorjem upravljanja s kategorijami v trgovinski verigi Domaća trgovina Srbije (Aroma marketi).
 
Avtorica Nicola Knight iz IGD je v analizi opisala zakaj se platforma TikTok ukvarja z dostavo hrane, bistvo pa je, da so družbena omrežja področje, kjer potencialni "food-to-go" potrošniki preživijo (naj)več časa.
 
Kolega Knightove iz IGD-ja Oliver Butterworth analizira največjo trgovinsko verigo na svetu Walmart (cca.2 milijona zaposlenih), ki je konec lanskega leta odprl prve bencinske črpalke v Mehiki.
 
Tretji avtor iz IGD-ja, ki je tam vodja vsebin spletne trgovine, Simon Mayhew, se vrubriki o trendih "spogleduje" s tremi trendi na katere je treba biti letos še posebej pozoren.
 
Vodja spletnih medijskih specialistov v spletni agenciji iPROMM, Miloš Suša se je v rubriki o marketingu lotil prikaznega oglaševanja v letu 2022, ki doživlja kreativne pospeške.
 
Naš stalni sodelavec s področja logistike in distribucije Antonio Zrilić tokrat predstavi prednost uspešnih pred neuspešnimi podjetji.
 
V rubriki, kjer predstavljamo male trgovine, je tokrat na vrsti ljubljanska Svilna pot z dvema trgovinicama z azijsko ponudbo (na Trubarjevi in v BTC-ju).
 
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, seveda v njegovem slogu.