Nova,102. številka revije InStore pri naslovnikih in na spletu
Slovenija
04.04.2022
Izšla je nova številka revije InStore. Vsebina (približno petdesetih) rubrik je bralcem znana. Lahko jo preberete tudi v elektronski izdaji v zavihku desno zgoraj(www.instore.si).
Začne se s stalnim bogatim pregledom novic in novih objektov s trgovinskega področja v regiji in po svetu, med katerimi izpostavljamo tudi konference, ki jih organizirata naši redakciji v Srbiji (Marketing Summita 10.maja v Beogradu in dan kasneje v Zagrebu) in še pred tem beograjsko konferenco:"POSLOVNI TRENDI 2022".
Poseben prostor smo namenili razširjeni Supernovi na ljubljanskem Rudniku, ki jo bodo odprli 6.aprila in veliki investiciji Intersnacka Adrie z novim skladiščem v Hercegovcu v katerega so vložili 33 milijonov kun.
Naj še posebej izpostavimo pogovor z izvršno direktorico oddelka pijač Skupine Supernova Martino Roša.
Tema pogovora je bila tudi kadrovska problematika, v naslovu pa smo izpostavili njeno misel, da so časi velikih šefov minili...
Drug regionalni intervju smo opravili z Nenadom Momčilovom, direktorjem upravljanja s kategorijami v trgovinski verigi Domaća trgovina Srbije (Aroma marketi).
Avtorica Nicola Knight iz IGD je v analizi opisala zakaj se platforma TikTok ukvarja z dostavo hrane, bistvo pa je, da so družbena omrežja področje, kjer potencialni "food-to-go" potrošniki preživijo (naj)več časa.
Kolega Knightove iz IGD-ja Oliver Butterworth analizira največjo trgovinsko verigo na svetu Walmart (cca.2 milijona zaposlenih), ki je konec lanskega leta odprl prve bencinske črpalke v Mehiki.
Tretji avtor iz IGD-ja, ki je tam vodja vsebin spletne trgovine, Simon Mayhew, se vrubriki o trendih "spogleduje" s tremi trendi na katere je treba biti letos še posebej pozoren.
Vodja spletnih medijskih specialistov v spletni agenciji iPROMM, Miloš Suša se je v rubriki o marketingu lotil prikaznega oglaševanja v letu 2022, ki doživlja kreativne pospeške.
Naš stalni sodelavec s področja logistike in distribucije Antonio Zrilić tokrat predstavi prednost uspešnih pred neuspešnimi podjetji.
V rubriki, kjer predstavljamo male trgovine, je tokrat na vrsti ljubljanska Svilna pot z dvema trgovinicama z azijsko ponudbo (na Trubarjevi in v BTC-ju).
Revijo sklene stalnica, rubrika Vox populi in Igor E. Bergant, seveda v njegovem slogu.
Slovenija



