Mercator je v hipermarketu Šiška odprl razširjen oddelek BioZone. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z vodjo kategorije Petro Kozjek Ivanšek, ki pravi, da gre za nekakšno trgovino znotraj trgovine. Na okoli 360 kvadratnih metrih oddelek ponuja preko 3000 vrst različnih izdelkov iz segmenta bio in posebne hrane.
Petra Kozjek Ivanšek,
vodja kategorije Bio & posebna hrana
Kako se je porodila ideja za odprtje posebnega oddelka BioZone? Verjetno je to predvsem zasluga trendov z zahoda, ki so vse bolj usmerjeni v zdravo prehrano.
V zadnjih letih se je res močno povečalo povpraševanje po tovrstnih izdelkih, od ekološke pa vse do alternativne prehrane kot je brez glutena, vegi, diabtetična, dietetična, športna…, naš odgovor na to pa je povečana ponudba in tudi večje število dobaviteljev. Kupcem želimo ponuditi vse vrste izdelkov v tem segmentu, jim ponudtiti svež in pester asortiman, pa tudi različne cenovne razrede, od osnovnih do premium.
Kateri so glavni distributerji, s katerimi Mercator sodeluje pri oddelku BioZone?
Uh, teh je skupno kar 160, izpostaviti velja pri napitkih in čajih Cupper Sonital, Storck, veliko artiklov nam dobavlja Kalček, na športni prehrani prevladujeta Polleo in Proteini.si (Rolnet) . Ne smemo pozabiti na Premo, ki nam zagotavlja prepoznavne znamke kot so Schar, Sonnentor, Byodo, tu je še Medex in Nustrisslim in ogromno manjših,ki nam zagotavljajo artikle. pa jasno Mercatorjeve blagovne znamke kot BioZone, FreeZone in Radi imamo domače..
Lahko morda za naše bralce poveste kakšno številko, ki bi utegnila biti zanimiva na področju prodaje v tej specifični kategoriji?
Od celotnega prometa v kategoriji bio in posebna prehrana nam kar 10% naredi hipermarket Šiška . Med bolj strateške enote v tej kategoriji spadajo tudi Maximarket, Primskovo, Šmartinska in Rudnik. Sicer pa si želimo tak koncept kot ga ima Šiška širiti tudi v ostale strateške enote. Kjer imamo res pestro ponudbo. S tem posebnim oddelkom želimo tovrstne izdelke še bolj izpostaviti, jih ločiti od ostale ponudbe, biti prostor kamot dobavitelji plasirajo novosti. Prav tako smo v enoto dodali tudi rinfuzo z ekološkimi žiti in mlevskimi izdelki (ajdova in prosena kaša, kvinoja, proso, ječmen, ovseni, ajdovi in pirini kosmiči, in ostalo, ter najrazličnejša izbira ekoloških testetnin), ki si jih kupec lahko napolni v biorazgradljivo embalažo.
Kaj je po vašem mnenju dodana vrednost oddelka BioZone, ki ga dela boljšega od tovrstnih kotičkov v konkurenčnih trgovcih?
Predvsem širina ponudbe, izjemno pester asortiman in predstavitev trendov. V Šiško in Maxi novosti uvrstimo na naše police takoj, ko so na trgu. Če kupec izdelka ne dobi tukaj, potem ga po mojem mnenju ne bo dobil v nobeni primerljivi trgovini! Za konec bi dodala še to, da smo pri Mercatorju začeli zaposlene posebej izobraževati o izdelkih s tega področja.